بهترین اپلیکیشن های 2016

بهترین اپلیکیشن های 2016 عرضه شده در اپ استور اپل

برآورد می‌شود که مجموع اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور در حال حاضر بیش از 2 میلیون عدد باشد که تا سال 2020 نیز به بیش از 5 میلیون افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این به اذعان شرکت اپل، به طور میانگین هفته‌ای 100 هزار اپلیکیشن آپدیت شده به آیتونز اضافه می‌شود که هریک قابلیت‌های جدید را به ارمغان می‌آوردند. پرواضح است کمتر کسی پیدا می‌شود که در میان این تعداد اپلیکیشن، خواهان شناخت بهترین‌ها نباشد. در همین راستا در ادامه گجت نیوز را همراهی کنید تا با فهرستی از بهترین اپلیکیشن های 2016 عرضه شده در اپ استور اپل آشنا شویم.

نکته قابل توجه اینکه اپلیکیشن افکت‌گذاری بر روی تصاویر پریزما، علاوه بر اینکه اکنون توانسته عنوان بهترین اپلیکیشن 2016 عرضه شده برای آیفون را کسب کند، چندی پیش نیز به عنوان اپلیکیشن اندرویدی سال از سوی گوگل نیز انتخاب شد.

بهترین اپلیکیشن های 2016 عرضه شده در اپ استور اپل

بهترین اپلیکیشن 2016 عرضه شده برای آیفون: پریزما

بهترین اپلیکیشن های 2016

این اپلیکیشن تنها برای ویرایش تصاویر شما به کار نمی‌رود، بلکه شما می‌توانبد با استفاده از آن تصاویر گرفته شده را به یک اثر نقاشی زیبا تبدیل کنید. وقتی که وارد اپلیکیشن شدید، شما باید به حالت دوربین رفته و پس از گرفتن عکس خیلی راحت آن را به نقاشی تبدیل کنید. علاوه بر آن می‌توانید عکس‌های موجود در گالری گوشیتان را به آن اضافه کرده و افکت‌های موجود را بر آنها اعمال کنید.

بهترین اپلیکیشن های 2016

پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن 2016 مخصوص آیفون: MSQRD

بهترین اپلیکیشن های 2016

با استفاده از این برنامه می‌توانید چهره خودتان را با افراد معروف جایگزین کنید، ماسک‌های مختلف روی چهره‌تان بگذارید و یا اینکه چهره‌تان را به طور هم‌زمان با افرادِ دیگر حضور یافته در کادر تصویر جابجا کنید. البته تمام تغییرات به صورت لحظه‌ای اتفاق خواهد افتاد و در سوی دیگر حرکت اعضای چهره  به صورت Real Time تغییر می‌کند. دارا بودن شکلک‌های بامزه، افکت‌های زنده و جذاب، قابلیت تعقیب پیشرفته چهره افراد در هنگام جابه‌جا شدن و به اشتراک‌گذاری آسان تصاویر و ویدیوهای ضبط شده در شبکه‌های اجتماعی از دیگر ویژگی‌های این برنامه محسوب می‌شود.

بهترین اپلیکیشن های 2016

بهترین بازی 2016 عرضه شده برای آیفون : کلش رویال

بهترین اپلیکیشن های 2016

بازی کلش رویال در سبک استراتژیک کارتی عرضه شده است و با شروع رقابت، بازیکنان در دو سوی میدان قرار می‌گیرند. هر بازیکن می‌تواند از کارت‌هایی که به‌طور رندوم در پایین صفحه نمایش داده می‌شوند، یکی را انتخاب کند و به مصاف نیروهای دفاعی حریف بفرستد. البته هر کدام از این کارت‌ها نیاز به داشتن مقدار مشخصی از الیکسیر دارد. شما باید برای کارت‌های بعدی نیز برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید تا موفق به دریافت تاج شوید.

بهترین اپلیکیشن های 2016

پرمخاطب‌ترین بازی 2016 مخصوص آیفون: Reigns

بهترین اپلیکیشن های 2016

در این بازی که به سبک ماجرایی، نقش‌آفرینی و شبیه‌سازی طراحی شده، شما در نقش حکم‌ران به ایفای نقش می‌پردازید. هر سال از سلطنت شما که می‌گذرد، اتفاقات و چیزهای جدیدی برایتان رخ خواهد داد. در این بین بایستی همواره به حفظ تعادل قوا در میان قبایل قدرتمندی که از شما حمایت می‌کنند توجه داشته باشید. علاوه بر این همیشه وقت منتظر حمله‌ی بیگانگان بوده و سعی کنید افراد قلعه و دهقانان که تولیدکنندگان اصلی آذوقه محسوب می‌شوند را حفظ کنید. همچنین قادر خواهید بود برای گسترش سرزمین‌هایتان با سایر دشمنانتان متحد شده و یا این‌که شانه به شانه حکومت‌های دیگر در برابر دشمنان واحد مبارزه کنید.

بهترین اپلیکیشن های 2016

بهترین اپلیکیشن 2016 عرضه شده برای آیپد: Sketchbook Motion

بهترین اپلیکیشن های 2016

این اپلیکیشن با بهره‌گیری از موتور قدرتمند ساخت شرکت اتو دسک، ابزارهای کامل طراحی را در قالب رابط کاربری جالب و جذاب به کاربر ارایه می‌کند. فرقی ندارد حرفه‌ای باشید یا آماتور، SketchBook Pro تبلت شما را به ابزاری قدرتمند برای طراحی تبدیل خواهد کرد. پشتیبانی کامل از فرمان چند‌لمسی که مناسب برای تبلت‌هایی با ابعاد بزرگ است، لایه‌های چندگانه قابل کنترل مشابه با آن چیزی که در برنامه فتوشاپ تعبیه گردیده، رابط کاربری قابل برنامه‌ریزی، پشتیبانی از قلم، زوم تا 2500 درصد برای زیر نظر داشتن کوچک‌ترین جزئیات و امکان استفاده از تصاویر GIF را می‌توان دیگر ویژگی‌های بارز این برنامه قلمداد کرد.

بهترین اپلیکیشن های 2016

پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن 2016 عرضه شده برای آیپد: Bear

بهترین اپلیکیشن های 2016

اشتباه نکنید؛ Bear یک بازی خرسی نیست بلکه یک اپلیکیشن نوت‌برداری مخصوص آیپد بوده که بسیاری از قابلیت‌هایی که اپلیکیشن یادداشت‌‌برداری پیش‌فرض iOS فاقد آن‌ها‌ست را ارائه می‌دهد. این برنامه از رابط کاربری بسیار ساده‌ای برخوردار بوده، با این حال همچنان می‌توان از وان نوت به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن نوت‌برداری پلتفرم‌های موبایلی یاد کرد. قابلیت لینک‌دهی به نوشته، امکان تغییر فونت، هایلایت کردن متن، امکان اضافه کردن تصویر به یادداشت، امکان تگ‌گذاری یادداشت‌ها و  ایجاد فهرست کارهای ضروری از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن Bear محسوب می‌شود. ناگفته نماند که اگرچه برای دریافت این برنامه نیاز به پرداخت هزینه نیست، با این حال برای دسترسی به تمام قابلیت‌های Bear بایستی نسخه پرو آن را تهیه کنید.

بهترین اپلیکیشن های 2016

بهترین بازی 2016 عرضه شده برای آیفون : Severed

بهترین اپلیکیشن های 2016

بازی Severed به‌ تازگی در سبک اکشن نقش آفرینی برای پلتفرم iOS عرضه شده است. در این بازی شما نقش جنگ‌جویی به نام Sasha را ایفا خواهید کرد که با بهره‌گیری از کنترل‌های مبتنی بر لمس و سوایپ می‌توانید با دشمنانتان مبارزه کرده و امتیاز جمع آوری کنید. گرافیک بالا، تنوع بالای مراحل مختلف، برخورداری از مراحل پیچیده که بدون تفکر عمیق نمی‌توان از آنها گذر کرد و گرافیک بهینه شده برای دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از Metal، از دیگر ویژگی‌های بازی Severed است.

بهترین اپلیکیشن های 2016

پرمخاطب‌ترین بازی 2016 مخصوص آیپد: Chameleon Run

بهترین اپلیکیشن های 2016

در ادامه مطلب بهترین اپلیکیشن های 2016 عرضه شده در اپ استور اپل می‌خواهیم شما را با بازی محبوب Chameleon Run آشنا کنیم. همان‌طور که شاید بتوان از روی نام این بازی نیز حدس زد، Chameleon Run در سبک رانر یا همان دویدن بینهایت طراحی شده و می‌تواند به رقیبی قدر برای Subway Surfers تبدیل شود. در این بازی شما کنترل یک آفتاب‌پرست را بر عهده دارید که دارای سرعت بالایی بوده و مدام رنگ عوض می‌کند. شما باید تمام حواستان به او باشد زیرا هدف اصلی تغییر رنگ به موقع منطبق با پس زمینه و پرش از روی موانع پیش رو است.

بهترین اپلیکیشن های 2016

بهترین اپلیکیشن 2016 مخصوص اپل واچ عرضه شده در آیتونز : MySwimPro

بهترین اپلیکیشن های 2016

بهترین اپلیکیشن های 2016

بهترین بازی 2016 مخصوص اپل واچ عرضه شده در آیتونز : Field Day

بهترین اپلیکیشن های 2016

بهترین اپلیکیشن های 2016

بهترین اپلیکیشن 2016 مخصوص اپل تی‌وی : Twitter

بهترین اپلیکیشن های 2016

بهترین اپلیکیشن های 2016

بهترین بازی 2016 مخصوص اپل تی‌وی : Riptide GP: Renegade

بهترین اپلیکیشن های 2016

بهترین اپلیکیشن های 2016

 اگر دارای گجت اندرویدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از مطلب بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال 2016 به انتخاب گوگل نیز دیدن فرمایید 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    اپلیکیشن پریزما یه بار روی آیفون من کرش کرد و بعد از اون هر بار پریزما رو باز میکنم کرش میکنه و عملا نمیتونم وارد محیط اپ بشم با اینکه چندبار هم پاک کردم و دوباره نصب کردم ولی بازم مشکلم حل نشده و نمیتونم از پریزما استفاده کنم؟ داه حلی سراغ دارین که بتونه مشکلمو حل کنه؟؟