6 مچ بند ردیاب تناسب اندام برتر سال 2016

6 مچ بند ردیاب تناسب اندام برتر سال 2016 را بشناسید

بسیاری از افراد یک مچ بند ردیاب تناسب اندام و یا یک ساعت ورزشی را به دست می‌بندند تا فعالیت آن‌ها را به نمایش بگذارد و آن‌ها امیدوارند که این کار به ایشان انگیزه دهد تا بتوانند بهترین عملکرد را ارائه کنند. اما واقعا کدام محصول برای این امر مناسب شماست؟ ما در گجت نیوز، نگاهی به بهترین ردیاب های سلامت موجود در سال 2016 خواهیم انداخت که می‌توانند بهترین گزینه ممکن برای شما باشند.

در حال حاضر رنج گسترده‌ای از مچ بند های ردیاب تناسب اندام موجود هستند. ردیاب هایی با قابلیت ساده گام شمار گرفته تا اندازه گیری ضربان قلب، چربی بدن و چندین قابلیت جذاب دیگر که برای ورزشکاران می‌تواند مفید باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

6 مچ بند ردیاب تناسب اندام برتر سال

  • مچ بند ردیاب تناسب اندام شماره 1

Fitbit Flex 2

6 مچ بند ردیاب تناسب اندام برتر سال 2016

نام فیت بیت با مچ بندهای ردیاب تناسب اندام به نوعی ترکیب شده است و مسیری همانند شرکت گو پرو که با دوربین های اکشن خود شناخته می‌شود را طی می‌کنند؛ بنابراین جای تعجب ندارد که بهترین گزینه حال حاضر بازار، محصولی ساخت این شرکت باشد. اول از هر چیزی مچ بند ردیاب تناسب اندام فیت بیت فلکس 2 کوچک است. این ردیاب در رده ابتدایی قرار دارد که فعالیت‌ها، ورزش‌ها و خواب شما را زیر نظر می‌گیرد که همراه با بدنه‌ای ضد آب و عمر باتری 5 روزه می‌تواند گزینه‌ای جذابی برای کاربران باشد.

در حالی که هیچ صفحه نمایشی به معنای واقعی بر روی این مچ بند وجود ندارد، در اینجا نورهای ال ای دی هستند که به شما فعالیت‌های روزانه‌تان را نشان می‌دهند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Fitbit که یکی از بهترین‌ها در این صنعت است، استفاده از مچ بند Fitbit Flex 2 را آسان کنید. در حالی که این مچ بند فاقد اندازه گیر ضربان قلب و ردیابی جی پی اس است، با قیمت 100 دلار می‌تواند امکانات استانداردی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

  • مچ بند ردیاب تناسب اندام شماره 2

TomTom Touch

6 مچ بند ردیاب تناسب اندام برتر سال 2016

در حالی که اغلب ردیاب های تناسب اندام و فعالیت بر روی همین دو اصل تمرکز دارند، مچ بند تام تام تاچ می‌تواند امکانات جذابی نظیر اندازه گیری چربی بدن و حجم عضلات را نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد؛ بنابراین شما یک دستگاه کامل برای ورزشتان خواهید داشت. یک نمایشگر لمسی نیز بر روی این مچ بند سلامت تعبیه شده است که شما می‌توانید با سوایپ کردن بین گزینه‌های موجود ناوبری کنید و یا به مکالمات و نوتیفیکیشن‌های نوشتاری گوشیتان به وسیله آن پاسخ دهید.

ردیاب های فعالیت معمولا از تمامی کارهای ساده نظیر گام شماری، زمان فعالیت،  کالری‌های سوخته شده و مسافت پیاده روی را با استفاده از حالت ورزشی خود انجام می‌دهند. علاوه بر همه این‌ها، نمایش ضربان قلب می‌تواند شما را در سطح جدیدی از سلامت ورزشی قرار دهد.

گفتنیست که شما می‌توانید این مچ بند ردیاب سلامت را با قیمت تنها 120 دلار خریداری کنید.

  • مچ بند ردیاب تناسب اندام شماره 3

Samsung Gear Fit 2

6 مچ بند ردیاب تناسب اندام برتر سال 2016

سامسونگ گیر فیت 2، نصف یک ردیاب سلامت و نصف یک ساعت هوشمند است که با نمایشگری 1.5 اینچی خمیده آمولد بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. این نمایشگر لمسی گزینه‌ای ایده آل برای نمایش فعالیت‌ها و بازبینی داده‌های ورزشی شماست. علاوه بر این می‌توانید نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمندتان را نیز بر روی این صفحه ببینید که می‌تواند باعث پاسخ دادن به پیام‌های متنی نیز شود.

سامسونگ تمامی این تکنولوژی‌ها و امکانات را در بدنه ای کوچک و کاملا ضد آب جای داده است. نمایش ضربان قلب به شما اطلاعات بهتری از وضعیت ورزشتان می‌دهد، در حالی که ردیاب جی پی اس به معنی این است که شما می‌توانید بر روی نقشه بدوید و یا دوچرخه سواری کنید و این مچ بند مسافت را محاسبه کند.

در اینجا همچنین یک حافظه داخلی 4 گیگابایتی نیز در دسترس کاربران است که با استفاده از آن می‌توانید موسیقی های مورد علاقه‌تان را به آن منتقل کرده و همزمان با ورزش، از شنیدن آن‌ها لذت ببرید. در تست‌های ما، عمر باتری این دستگاه 180 دلاری چیزی حدود 3 الی 4 روز است.

  • مچ بند ردیاب تناسب اندام شماره 4

Fitbit Charge 2

6 مچ بند ردیاب تناسب اندام برتر سال 2016

سال گذشته، مچ بند Fitbit Charge HR ما را تحت تاثیر قرار داد. حال فیت بیت شارژ 2 با اضافه شدن قابلیت‌های بیشتر و آپگرید امکاناتی نظیر یک نمایشگر اولد بهتر، اینک به گزینه‌ای بسیار جذاب برای خرید تبدیل شده است. این مچ بند به شما اجازه می‌دهد تا چهره ساعت شخصی سازی به آن ببخشید و نوتیفیکیشن های تماس، پیام متنی و تقویم را بر روی آن مشاهده کنید؛ اگر چه در صورتی که قصد دارید طعم تجربیات یک ساعت هوشمند را بیشتر بچشید، فیت بیت بلیز (Fitbit Blaze)، گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

همانطور که شما از یک مچ بند فیت بیت میان رده انتظار دارید، شارژ 2 از ردیاب های ورزشی و فعالیتی بسیار خوبی پشتیبانی می‌کند و کاملا با اپلیکیشن Fitbit سازگار است. این دستگاه نظارت بر ضربان قلب را به کاربرانش ارائه می‌دهد تا بیش از پیش متوجه سطح ورزشتان شوید. در اینجا همچنین گزینه‌ای برای هدایت تنفس نیز وجود دارد که به آرامش شما کمک خواهد کرد. برای خرید مچ بند سلامت Fitbit Charge 2، نیازمند هزینه 150 دلار خواهید بود. گفتنیست که این مچ بند در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شود.

  • مچ بند ردیاب تناسب اندام شماره 5

Garmin Vivoactive HR

6 مچ بند ردیاب تناسب اندام برتر سال 2016

گارمین ویوو اکتیو اچ آر یکی از جامع‌ترین ردیاب های تناسب اندام است که با یک اپلیکیشن بیش از حد خوب همراه شده است. علاوه بر ردیابی فعالیت‌ها و ارائه حالت‌های مخصوص ورزش، این مچ بند می‌تواند ضربان قلب را اندازه گیری کرده و جی پی اس را ردیابی کند که می‌تواند بینش حرفه‌ای‌تری از ورزش را به کاربرانش ارائه کند. بسته به نوع استفاده کاربران، باتری این مچ بند ردیاب تناسب اندام می‌تواند بین 13 ساعت و 8 روز عمر کند.

قابلیت ضد آب بودن این مچ بند به شما اجازه می‌دهد تا حتی در هنگام شنا نیز از آن استفاده کنید و نمایشگر لمسی بزرگ آن نیز آسیبی را متحمل نشود. شما همچنین می‌توانید با استفاده از این نمایشگر نوتیفیکیشن های هوشمندی دریافت کنید، ویجت های مختلفی را (نظیر شناسایی جای پارک اتومبیل) اجرا کنید و موزیک در حال پخش بر روی گوشیتان را کنترل کنید. گفتنیست که مچ بند Garmin Vivoactive HR شاید با قیمت 220 دلاری نسبت به سایر گزینه‌های موجود گران‌تر باشد، اما شما به معنای واقعی یک مچ بند هوشمند را خریداری خواهید کرد که در همه جا همراه شما خواهد بود.

  • مچ بند ردیاب تناسب اندام شماره 6

Mi Band 2

6 مچ بند ردیاب تناسب اندام برتر سال 2016

درست همانند دوربین اکشن YI 4K با قیمت فوق‌العاده مناسب و کارایی عالی، می بند 2 نیز دقیقا همین رویه را در پیش گرفته است. مچ بند Mi Band 2 با قیمت تنها 35 دلار، تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما شامل نمایش ضربان قلب و اطلاعات فعالیت‌های شما را بر روی یک نمایشگر اولد به نمایش می‌گذارد و حتی می‌توان از آن به عنوان یک ساعت هوشمند نیز استفاده کرد.

علاوه بر ردیاب های فعالیتی معمول، گام شمار و مانیتور ضربان قلب، می بند 2 می‌تواند خواب شما را نیز زیر نظر بگیرد. هرچند این مچ بند فاقد یک اپلیکیشن پرقدرت است، اما عمر باتری 20 روزه آن می‌تواند به طور کامل این نقص را پوشش دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*