انتشار تصویری دیگر از گوشی ZUK Edge حاشیه‌ی بسیار کم آن را نشان می‌دهد

انتشار تصویری دیگر از گوشی ZUK Edge حاشیه‌ی بسیار کم آن را نشان می‌دهد

تصور می‌کردیم که پنج روز پیش و در روز هفتم دسامبر از محصول جدید لنوو یعنی گوشی ZUK Edge رونمایی شود. اوایل ماه جاری میلادی بود که لنوو اعلام کرد یک مراسم ویژه را در این تاریخ برگزار خواهد کرد و البته این مراسم برگزار هم شد. اما برخلاف آنچه که حدس می‌زدیم، این اسمارت فون در آن روز رونمایی نشد و اعلام چند تخفیف و خبرهایی درباره‌ی دیگر محصولات این برند چینی، تنها محتویات قابل ذکر این مراسم بودند.

حالا با توجه به حجم زیادی از شایعات و تصاویری که تقریبا هر چند ساعت یک بار پیرامون این محصول منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد که تا پایان سال جاری که کمتر از یک ماه به آن باقی مانده است، لنوو از گوشی ZUK Edge رونمایی کند و احتمالا با این محصول به استقبال موج گسترده‌ی خریدهای کاربران در فصل تعطیلات سال نوی میلادی برود.

بعد از اینکه گزارشی از اخذ تاییدیه‌ی TENNA توسط این اسمارت فون را منتشر کردیم، حالا نوبت افشای تصویر دیگری از گوشی ZUK Edge رسیده است. در این تصویر که کاملا واقعی و بدون دست‌کاری‌های نرم افزاری به نظر می‌رسد، می‌توانیم نمای جلویی این محصول را مشاهده کنیم. مهمترین موضوعی که در این تصویر به چشم می‌آید، ضخامت بسیار کم حاشیه‌های نمایشگر این دیوایس از کنار‌ه‌های بدنه است و به نظر می‌رسد که لنوو نیز تصمیم دارد به موج افزایش اندازه‌ی نمایشگر نسبت به ابعاد بدنه بپیوندد.

انتشار تصویری دیگر از گوشی ZUK Edge حاشیه‌ی بسیار کم آن را نشان می‌دهد

البته با وجود این که نمایشگر گوشی ZUK Edge بسیار بزرگ به نظر می‌رسد، اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که نوارهای باریکی به رنگ سیاه در اطراف آن قرار گرفته‌اند و تمام آن «مستطیل سیاه‌رنگی» که در تصویر مشاهده می‌کنید را پیکسل‌های تاچ اسکرین تشکیل نداده‌اند. شاید این تصویر بهترین و باکیفیت‌ترین عکسی باشد که از اسمارت فون جدید سری ZUK لنوو مشاهده می‌کنیم و وجود یک دکمه ی هوم فیزیکی که احتمالا سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده و محل قرارگیری دوربین سلفی نیز در آن کاملا مشخص است؛ در ضمن همان‌طور که در تصاویر قبلی منتشر شده از این محصول نیز مشاهده کرده‌ایم، زد یو کی اج قرار است در دو نسخه با رنگ‌های سیاه و سفید روانه ی بازار شود که احتمالا به دلیل ابعاد بزرگ نمایشگر، رنگ مشکی آن طرفداران بی‌شماری خواهد داشت.

با مشخصات گوشی ZUK Edge آشنا شوید

انتشار تصویری دیگر از گوشی ZUK Edge حاشیه‌ی بسیار کم آن را نشان می‌دهد

لازم است بدانید که این گوشی به طور مستقیم قرار است نقش نسل جدید سری ZUK Z2 Pro را بازی کند و لنوو مشخصات هیجان‌انگیزی را برای قسمت سخت افزاری آن در نظر گرفته است. از مشخصات گوشی ZUK Edge می‌توانیم به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰)، ۴ / ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ / ۶۴ / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی اشاره کنیم. پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ با معماری ۶۴ بیتی در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530، نقش مغز متفکر این محصول قدرتمند را ایفا خواهند کرد.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی نیز امکانات تصویربرداری گوشی ZUK Edge را تشکیل می‌دهند. اندروید ۶.۰.۱ مارشملو (و شاید هم اندروید ۷.۰ نوقا) به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب خواهند شد که البته رابط کاربری ZUI نیز بر روی آن قرار می‌گیرد. یک باتری با ظرفیت شارژدهی ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی در کنار ابعاد ۱۴۲.۹ میلی‌متر طول، ۷۴.۵ میلی‌متر عرض و ۷.۶۸ میلی‌متر ضخامت نیز بخش پایانی مشخصات هیجا‌ن‌انگیز این محصول جذاب را تشکیل خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*