تصویری از نسخه جدید سونی اکسپریا ایکس ای

تصویری از نسخه جدید سونی اکسپریا ایکس ای با طراحی دلپذیرتر به بیرون درز کرد

سونی احتمالا برای زمستان سال جاری، در حال آماده شدن جهت رونمایی از نسل آینده گوشی های میان رده خود است. اخیرا تصاویری به بیرون درز کرده است که نسخه جدید سونی اکسپریا ایکس ای (Sony Xperia XA) را در دنیای واقعی نشان می‌دهد.

سونی اوایل امسال بود که از گوشی های جدید خود با خانواده‌ای جدیدی به نام «اکسپریا ایکس» رونمایی کرد. یکی از اعضای این خانواده، گوشی سونی اکسپریا ایکس ای بود که می‌توان از آن به عنوان یکی از زیباترین گوشی های میان رده نام برد. حال این کمپانی قصد دارد کمی ظاهر این گوشی را دستخوش تغییراتی تازه کند.

تصویری از نسخه جدید سونی اکسپریا ایکس ای

این کمپانی ژاپنی، همراه با تاریخچه‌ی غنی طراحی محصولاتش، به نظر می‌رسد که به دنبال عرضه یک نسخه جدید از گوشی میان رده اکسپریا XA است که نسبت به نسل اول خود از منحنی کمی بیشتر و ظاهری نسبتا مدرن‌تر برخوردار است. شما می‌توانید خمیدگی بیشتری را در لبه های این گوشی مشاهده کنید، چیزی شبیه به یک مستطیل مسطح در قسمت پشتی نمایان است، کلیدهای فیزیکی ولوم، پاور و شاتر در قسمت راست (مطابق نسخه اصلی اکسپریا ایکس ای) دیده می‌شود. در قسمت بالای نسخه جدید سونی اکسپریا ایکس ای یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون‌ها نمایان است که ما کمتر آن را در گوشی های نسل جدید می‌بینیم و به نظر می‌رسد که توسط تولیدکنندگان در دست فراموشی است.

مشخصات فنی نسخه جدید سونی اکسپریا ایکس ای

تاکنون مشخصات نسخه جدید سونی اکسپریا ایکس ای به طور واضح منتشر نشده است. بر اساس آنچه که ما در حال حاضر از آن مطلعیم، این گوشی موبایل ژاپنی از همان نمایشگر 5 اینچی با وضوح گذشته همراه با یک درگاه USB نوع C برای شارژ و انتقال اطلاعات بهره می‌برد. علاوه بر این، ابعاد نسخه جدید گوشی میان رده سونی چیزی در حدود 145 در 66.8 در 77.99 میلی‌متر  خواهد بود.

در زیر می‌توانید تصاویری از نسخه اصلی گوشی سونی اکسپریا ایکس ای سونی را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*