آپدیت macOS 10.12.2

آپدیت macOS 10.12.2 چگونه مشکل باتری مک بوک پروها را برطرف می‌کند؟

در حالی که از مک بوک پرو به عنوان بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ فوق باریک ساخت شرکت اپل یاد می‌شود، با این حال این محصول با حرف و حدیث‌های بسیاری از جمله مشکل ضعف در عملکرد باتری و یا وضعیت نابسامان کارت گرافیک راهی بازار شد. هرچند در ابتدای امر این مشکلات به چشم نمی‌آمدند، اما طی چند وقت اخیر اعتراض به آن‌ها قدری اوج گرفت که اپل را مجاب به انتشار آپدیت macOS 10.12.2 برای رفع مشکل باتری مک بوک پرو 2016 کرده است.

پیش از این اپل مانور زیادی روی شارژ دهی بالای مک بوک پرو داده بود و به نظر می‌رسید با یک بار شارژ شدن، امکان فعالیت مستمر به مدت 10 ساعت برای تمامی مک بوک‌های جدید وجود دارد؛ اما اکنون مشخص شده که در بهترین حالت باتری به کار رفته در مک بوک پرو می‌تواند تا 6 ساعت انرژی فعالیت دستگاه را فراهم کند. البته باید اشاره کنیم موارد بسیاری همچون شدت روشنایی نمایشگر و فعالیت‌های پشت صحنه روی مصرف باتری دستگاه تاثیرگذار هستند و شاید نتوان آمار و ارقامی که توسط کاربران منتشر می‌شود را به صورت کامل قبول کرد.

به هر حال اوج گرفتن اعتراض به کاهش محسوس و بسیاری سریع شارژ باتری در مک بوک پروها باعث شد تا ساکنین کوپرتینو آپدیت macOS 10.12.2 را منتشر کنند که در قدم اول آیکون نشان دهنده میزان شارژ باقیمانده باتری را حذف می‌کند! شاید برای شما هم جالب باشد که شرکت معتبری همچون اپل بدین صورت به اعتراض کاربران خود پاسخ داده است.

آپدیت macOS 10.12.2 باعث بهبود عملکرد کارت گرافیک مک بوک پرو میشود

به هر حال اپل معتقد است که مشکل باتری مک بوک پروها از نوسان انرژی مورد نیاز توسط پردازنده‌های جدید نشات گرفته که به صورت ناصحیح نمایش داده می‌شود، از این رو آیکون زمان تقریبی از شارژ باقی مانده باتری در این دستگاه‌ها را حذف کرده است. البته آپدیت macOS 10.12.2 ثابت می‌کند که مشکلات کارت گرافیک مک بوک پروها ریشه سخت افزاری نداشته، زیرا دستگاه‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند دیگر با مشکلات نمایش ناصحیح الگوهای رنگی و بر هم خوردن تعادل رنگ مواجه نمی‌شود. در سوی دیگر آپدیت macOS 10.12.2 مشکل عدم همگام سازی اطلاعات کاربران توسط سرویس iCloud را هم برطرف کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینهمه تعصب اینم جوابش.اعتراض میکنید اینگونه جواب میگیرید!!!!!!!!!!!!