اچ تی سی ایکس 10

مشخصاتی از گوشی میان رده اچ تی سی ایکس 10 به بیرون درز کرد

بر اساس آخرین شایعات، کمپانی اچ تی سی قصد دارد تا چندی دیگر از گوشی موبایل میان رده اچ تی سی ایکس 10 (HTC X10)، نسل جدیدی از گوشی اچ تی سی وان ایکس 9 پرده برداری کند. اگر شایعات درست باشد، ما می‌توانیم در نمایشگاه سی ای اس 2017 با این گوشی ملاقات کنیم.

اگر دنبال کننده اخبار گوشی های هوشمند باشید، می‌دانید که در دسامبر سال گذشته میلادی، شرکت اچ تی سی یک گوشی میان رده و جذاب به نام اچ تی سی وان ایکس 9 (HTC One X9) را روانه بازار کرد. با این حال تایوانی‌ها احتمالا تا چندی دیگر از نسل جدید این گوشی پرده برداری خواهند کرد.

به نقل از شایعات به بیرون درز پیدا کرده، جایگزین گوشی اچ تی سی وان ایکس 9 در روزی از اوایل ماه آینده میلادی رسما توسط این شرکت معرفی خواهد شد. با توجه به این که نمایشگاه CES 2017 را در ژانویه 2017 خواهیم داشت، ما انتظار داریم که کمپانی اچ تی سی طی برگزاری این نمایشگاه و در رویداد خبری خود از این گوشی با نام اچ تی سی ایکس 10 (HTC X0) رونمایی کند.

مشخصات سخت افزاری اچ تی سی ایکس 10

در بخش سخت افزاری، ما شنیده‌ایم که گوشی میان رده آینده شرکت اچ تی سی از یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD بهره می‌برد. علاوه بر این، در زیر قاب خود یک چیپست میان رده کلاسیک به نام مدیاتک هلیو P10 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای 2 گیگاهرتزی را نیز خواهیم داشت که با یک رم 3 گیگابایتی همراه شده است.

از نظر دوربین نیز ما معمولا از گوشی های اچ تی سی انتظار ارائه قدرتی مناسب را داریم. بر همین اساس، شایعات خبر از حضور یک دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به OIS بر روی قاب پشتی گوشی اچ تی سی ایکس 10 (HTC X10) می‌دهد. اگر این اخبار و اطلاعات درست باشد، این گوشی قیمتی حدود 280 دلار الی 290 دلار خواهد داشت. هرچند این گوشی کاملا قدرتمند و در رده پرچمداران نیست، اما اگر از علاقه‌مندان گوشی های میان رده بازار هستید، می‌توانید حساب ویژه‌ای بر روی گوشی جدید آن‌ها همراه با برچسب قیمتی مناسب داشته باشید. بی‌تردید هر چه که بیشتر به زمان رونمایی از این گوشی نزدیک شویم، اطلاعات و اخبار بیشتری از آن به دستمان خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*