امن ترین نرم افزار پیام رسان جهان که اسنودن نیز آن را ستایش کرد

با امن ترین نرم افزار پیام رسان جهان آشنا شوید + دانلود

امروزه با توجه به حجم بالای پیام‌های رد و بدل شده میان کاربران، امنیت این پیام‌ها به موضوعی مهم برای هر شخص تبدیل شده است. با این حال، امن کردن و رمزنگاری کردن پیام‌ها توسط خود کاربر کاری بسیار سخت بوده و نیاز به دانش بالایی دارد. اما نگران نباشید؛ ما امروز اپلیکیشنی را به شما معرفی می‌کنیم که قادر است امنیت حریم خصوصی شما را تضمین کند. امنیت این اپلیکیشن به قدری بالاست که از سوی ادوارد اسنودن (Edward Snowden) به عنوان امن ترین نرم افزار پیام رسان جهان معرفی شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

امن ترین نرم افزار پیام رسان تلفن همراه چگونه کار می‌کند؟

این نرم افزار پیام رسان ، سیگنال (Signal) نام دارد. امنیت اپلیکیشن سیگنال به قدری بالاست که کارشناسان خبره حوزه امنیتی از آن به عنوان امن ترین نرم افزار پیام رسان تلفن همراه یاد کرده و آن را ستوده‌اند. نرم افزار سیگنال در ظاهر مانند یک برنامه پیام رسان عادی عمل می‌کند. این برنامه علاوه بر ارسال پیام، کاربر را قادر می‌سازد تا با مخاطبین خود تماس صوتی امنی نیز برقرار کنند. زمانی که شما از طریق این اپلیکیشن پیامی ارسال کرده یا اقدام به برقراری تماس صوتی می‌کنید، نرم افزار سیگنال با استفاده از پروتکل امن خود، تنها به کاربر مخاطب شما اجازه رمزگشایی پیام‌ها را می‌دهد. در واقع، به هر یک از این کاربران، کلیدی مخصوص داده شده و پیام ارسالی تنها با آن کلید باز خواهد شد.

امن ترین نرم افزار پیام رسان جهان که اسنودن نیز آن را ستایش کرد

علاوه بر این، Signal به گوشی شما نیز وابسته است؛ یعنی حتی اگر حساب کاربری سیگنال شما هک شده باشد، مخاطبی که از طریق این حساب کاربری هک شده با او ارتباط برقرار می‌شود، از این موضوع آگاه خواهد شد. پروتکل استفاده شده در سیگنال به قدری موثر است که حتی اپلیکیشن‌هایی نظیر واتس اپ و فیسبوک مسنجر نیز از این پروتکل برای برقراری امنیت در پیام‌ها استفاده می‌کنند. حتی گوگل نیز در حال استفاده از پروتکل رمزنگاری سیگنال در نرم افزار پیام رسان گوگل الو (Allo) است.

برخلاف دیگر اپلیکیشن های پیام رسان، کدهای سیگنال به صورت متن‌باز بوده و متخصصین حوزه امنیت را قادر ساخته تا با بازنویسی کدهای آن، به افزایش امنیت این نرم افزار کمک کنند. پس شما چه از سیگنال استفاده کنید و چه نرم افزارهای پیام رسان دیگری مانند واتس اپ ، فیسبوک مسنجر و حتی گوگل الو را به عنوان راه ارتباطی خود با دیگر کاربران برگزینید، این اطمینان را داشته باشید که در حال استفاده از امن ترین نرم افزار پیام رسان دنیا هستید.

در زیر، لینک دانلود این برنامه را بر روی پلتفرم‌های اندروید و آی او اس در اختیار شما قرار خواهیم داد. ضمنا شما می‌توانید ویدیوی معرفی این اپلیکیشن را نیز در انتهای مطلب مشاهده کنید.

ویدیو معرفی نرم افزار پیام رسان سیگنال

لینک دانلود به دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه حذف گردید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من حاضرم اطلاعات شخصیم رو امریکا بخونه اما یه کشور دیکتاتور هرگز. فعلا که سیگنال از همه امنتر است . سیگنال فعلا دهن کشورهای دیکتاتور رو سروریس کرده واسه همینه دیکتاتورها فیلترش میکنن و در مورد این مسنجر زیاد خبر پخش نمی کنن تا کمتر شناخته بشه و مردم سمت این برنامه هجوم نبرن

  2. اینا همش دورغه……ادوراد اسنودن یه مهره اطلاعاتی آمریکاس و تمام اتفاقاتی که در موردش افتاد به نظر من یه برنامه از پیش طراحی شده بوده……..در هر صورت تو فضای مجازی هیچ چیز امنی وجود نداره …فقط بعضی اطلاعات از سایرین امن ترند همین……دولت های بزرگی مثل آمریکا که خودشون میزبان سرور های عظیم اینترنت هستند هر زمان که اراده کنن خارج از دید دوربین ها و رسانه ها بدون اینکه کسی باخبر بشه میتونن به هر اطلاعاتی که مایل باشند دسترسی پیدا کنن

    • من از تلگرام استفاده میکنم و راضیم اطالاعات مزخرف ایرانیا مخصوصا ملت عادی به چ درد امریکا میخوره اخه فک کردین عین شماها بیکاره بشینه جوکای درپیت ایرانیا رو رصد کنه