قیمت انواع آیفون

آخرین قیمت انواع آیفون در بازار ایران: موبایل های اپل همچنان گران‌قیمت هستند

شاید یک دهه پیش هنگام معرفی اولین آیفون با سیستم عاملی بسته و دکمه‌های سخت افزاری محدود، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد گوشی‌های اپل به محبوبیتی کنونی خود در سراسر جهان برسند. اینک دهمین نسل از موبایل های اپل در بازار خودنمایی می‌کند و در انتظار خریداران به سر می‌برد. با ما همراه باشید تا نگاهی به جدیدترین قیمت انواع آیفون ها در بازار ایران داشته باشیم.

اپل به مرور زمان و با معرفی آیفون‌هایی با قابلیت‌های شگفت انگیز، سایرین را به فکر تولید محصولاتی مشابه انداخت اما ‌کمپانی‌های رقیب نتوانستند موفقیت چندانی در بازار کسب کنند و به سردمدار تکنولوژی در عرصه اسمارت فون‌ها تبدیل شوند. اما آیا هنوز هم فکر می‌کنید موبایل های اپل یکه تاز بازار تلفن‌های هوشمند هستند؟

اگر نگاهی به آمار فروش تلفن‌های هوشمند در چند سال اخیر بیاندازیم، رتبه اول فروش تلفن‌های هوشمند به سامسونگ تعلق خواهد گرفت و رتبه دوم به موبایل های اپل می‌رسد. کره‌ای ها توانسته‌اند به واسطه تنوع محصولاتشان گوی سبقت را از کوپرتینویی‌ها بربایند و عنوان پرفروش‌ترین کمپانی سازنده موبایل را به خود اختصاص دهند. با توجه به تنوع پایین آیفون‌های اپل، اختلاف فروش بین این دو کمپانی قابل توجیه است و به همین خاطر شاید بهتر باشد آیفون‌ها را با سری گلکسی اس و نوت مقایسه کنیم.

در پی افتضاح سامسونگ و اشتباه در خط تولید نوت 7، چشم بادامی‌ها ضررهای زیادی را متحمل شدند و در سویی دیگر، اپل با آیفون‌های تقریبا بی نقص و زیبایش سعی در تصاحب سهم نوت 7 را از بازار داشت. اما برخلاف پیش بینی‌ها و با وجود نقص باتری و انفجار جدیدترین پرچمدار سامسونگ؛ بسیاری از کاربران حاضر به خرید آیفون 7 نشدند و به گوشی‌های سامسونگ وفادار ماندند. تحلیل‌گران دنیای تکنولوژی مهم‌ترین عاملی که سبب این رخداد شده را کمبود قابلیت‌های جدید و جذاب در موبایل های اپل می‌دانند و ترجیح می‌دهند بودجه خود را صرف گوشی‌های اندرویدی کنند.

قیمت انواع آیفون

همانطور که می‌دانید، آیفون‌ها در ایالات متحده به دو صورت باندل شده و آنلاک به فروش می‌رسند. قیمت آیفون 7 در آمریکا (نسخه باندل شده) از 199 دلار شروع می‌شود و بسته به میزان حافظه داخلی افزایش می‌یابد. اما گوشی‌های اپل در کشورمان تنها به صورت آنلاک و با قیمتی بالاتر از 90 درصد گوشی‌های بازار به فروش می‌رسند و همچنین تحریم‌های تکنولوژی و عدم تعادل قیمت دلار نیز به افزایش قیمت این گوشی‌ها دامن می‌زند. با همه این تفاسیر؛ شاید خرید موبایل های اپل چندان اقتصادی نباشد اما در نظر داشته باشید سیستم عامل iOS اپل را تنها می‌توانید روی گوشی‌های ساخت همین کمپانی تجربه کنید و از یکپارچگی کامل سخت افزار و نرم افزار گوشی‌تان لذت ببرید. اگر طرفدار پر و پا قرص محصولات اپل هستید توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان آیفون‌های اپل را از دست ندهید.

اگر به خاطر داشته باشید، چند ماه پیش طرح رجیستری تا مرز اجرایی شدن پیش رفت اما بنا به دلایلی فعلا متوقف شده است. در حقیقت مخاطبان اصلی طرح رجیستری، صاحبان آیفون‌های قاچاقی هستند و در صورت به اجرا در آمدن این طرح، به این گوشی‌ها هیچ گونه خدمات مخابراتی عرضه نمی‌شود و نهایتا آیفون گران‌قیمت‌شان به تبلتی 4 یا 5 اینچی تبدیل خواهد شد. بنابراین به هنگام خرید آیفون مورد نظرتان علاوه بر اطمینان از اصل بودن دستگاه، از وارد شدن قانونی گوشی‌تان نیز مطمئن شوید.

قیمت انواع آیفون > آیفون 7 و 7 پلاس :

مدل گوشیحافظه داخلیقیمت
آیفون 732 گیگابایتدو میلیون و 900 هزار تومان
128 گیگابایتسه میلیون و 210 هزار تومان
256 گیگابایتسه میلیون و 360 هزار تومان
آیفون 7 پلاس32 گیگابایتسه میلیون و 500 هزار تومان
128 گیگابایت4 میلیون و 20 هزار تومان
256 گیگابایت4 میلیون و 380 هزار تومان

قیمت انواع آیفون > آیفون 6 اس و 6 اس پلاس :

مدل گوشیحافظه داخلیقیمت
آیفون 6 اس16 گیگابایتدو میلیون و 100 هزار تومان
64 گیگابایتدو میلیون و 350 هزار تومان
128 گیگابایتدو میلیون و 620 هزار تومان
آیفون 6 اس پلاس16 گیگابایتدو میلیون و 300 هزار تومان
64 گیگابایتدو میلیون و 500 هزار تومان
128 گیگابایتدو میلیون و 800 هزار تومان

قیمت انواع آیفون > آیفون 6 :

مدل گوشیحافظه داخلیقیمت
آیفون 616 گیگابایتیک میلیون و 900 هزار تومان
64 گیگابایتدو میلیون و 100 هزار تومان

قیمت انواع آیفون > آیفون اس ای :

مدل گوشیحافظه داخلیقیمت
آیفون اس ای16 گیگابایتیک میلیون و 900 هزار تومان
64 گیگابایتدو میلیون و 100 هزار تومان

توجه داشته باشید قیمت آیفون های اپل بسته به فروشگاه، شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و حتی رنگ آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*