تبلت سرفیس پرو 5 مایکروسافت

تبلت سرفیس پرو 5 مایکروسافت در فصل بهار رونمایی می‌شود

سرفیس پرو 5 (Microsoft Surface Pro 5)، نام تبلت دوکاره بعدی شرکت مایکروسافت است که بنا بر گزارش تازه‌ای در سه ماهه نخست سال 2017 میلادی معرفی خواهد شد. علاوه بر این گفته می‌شود همکار مایکروسافت برای ساخت این تبلت لپ تاپ شو نیز تغییر کرده است.

تبلت های دوکاره مبتنی بر ویندوز شرکت مایکروسافت به نام سرفیس پرو (Surface Pro)، جایگاه ویژه‌ای را در بازار کامپیوترها به خود اختصاص داده‌اند و ما هر بار که با نسل جدیدی از آن‌ها ملاقات می‌کنیم، همه چیز بهتر از گذشته شده است. آخرین مدل از این کامپیوترها، سرفیس پرو 4 (Surface Pro 4) نام دارد که در اکتبر سال 2015 میلادی از آن رونمایی شد. بنابراین حالا دیگر این تبلت / لپ تاپ یک ساله شده است. اگر نسبت به نسل آینده این محصول کنجکاو شده‌اید و دوست دارید بدانید که چه زمانی آن از راه می‌رسد، ما پاسخ آن را می‌دانیم!

به نقل از وب سایت تایوانی دیجی تایمز، در گزارشی آمده است که مایکروسافت قصد دارد طی سه ماهه نخست سال 2017 میلادی از پنجمین نسل تبلت های دوکاره سرفیس پرو خود رونمایی کند. اگر این گزارش صحت داشته باشد، ما می‌توانیم یک عضو جدید از خانواده سرفیس پرو را تا اواخر ماه مارس (بهار 95) در دست بگیریم.

تبلت سرفیس پرو 5 مایکروسافت

مشخصات فنی سرفیس پرو 5

دیجی تایمز اشاره می‌کند که سرفیس پرو 5 (Microsoft Surface Pro 5) احتمالا از یک نمایشگر شفاف با وضوح Ultra HD (با تعداد پیکسل 3.840×2.160) و یک قلم شارژی مغناطیسی برخوردار خواهد بود. متاسفانه، در حال حاضر هر آنچه ما از این کامپیوتر می‌دانیم زاده‌ی ذهن علاقه‌مندان و انتظاراتیست که از آن داریم و در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی از آن به بیرون درز پیدا نکرده است.

گزارشی عنوان می‌کند که سرفیس پرو 5 دیگر مطابق نسخه‌های قبلی این تبلت توسط شرکت پگاترون برای مایکروسافت تولید نخواهد شد و وظیفه این امر بر عهده شرکت دیگری با نام “Quanta Computer” خواهد بود. هرچند این اطلاعات در خصوص محصول نهایی قابل ارائه به کاربر نیست، اما لازم به ذکر است که قطعات تولیدی شرکت کوانتا، توفیقی از شرکت پگاترون نداشته و هر دو در یک سطح قرار می‌گیرند.

ما بی‌صبرانه در انتظار درز اطلاعات جدیدی از این محصول هستیم تا بار دیگر قدرت نمایی مایکروسافت در حوزه کامپیوتر را بسنجیم. آیا سرفیس پرو 5 می‌تواند نوآوری خاصی را با خود به ارمغان بیاورد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اسم همکار مایکروسافت برای ساخت سرفیس پرو5 چی بود