شیائومی می میکس سفید

احتمال معرفی شیائومی می میکس سفید در نمایشگاه CES 2017 بالا رفت

بر اساس تیزری تبلیغاتی که به صورت رسمی منتشر شده، احتمالا باید منتظر معرفی گوشی شیائومی می میکس سفید در نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017) باشیم. چند ماه پیش، شایعاتی درخصوص تولید این رنگ از موبایل کم‌حاشیه شیائومی به بیرون درز کرده بود و اکنون با انتشار پوستری رسمی از سوی کمپانی چینی، این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته‌اند.

شیائومی می میکس سفید

شیائومی می میکس سفید در کنار رنگ سیاه آن، تنها رنگ‌های این گوشی خواهند بود

اگرچه تصویر منتشرشده از سوی شیائومی صراحتا به این موضوع اشاره نکرده اما با نگاهی دقیق‌تر به کلمات، می‌بینیم عبارت White (سفید) به‌گونه‌ای زیرکانه در عبارت Black (سیاه) گنجانده شده (WBHLIATCEK) که به شیائومی می میکس سفید اشاره دارد. در خط پایین نیز منظور از روز چهارم ماه 2017، همان نمایشگاه CES 2017 است. همانطور که می‌دانید، موبایل شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix) در حال حاضر تنها در رنگ سیاه تولید و عرضه شده است. ناگفته نماند، همین چند روز پیش یک فروشگاه چینی، رنگ سفید محصول زیبای شیائومی را به عنوان یکی از محصولات آینده وب‌سایت در فروشگاه آنلاین خود آورده بود. با این حال، هنوز از قیمت و تاریخ عرضه آن سخنی به میان نیامده است.

مشخصات شیائومی می میکس

شیائومی می میکس سفید6.4 اینچ – 1080×2040 پیکسل

شیائومی می میکس سفید16 مگاپیکسل – 5 مگاپیکسل (جلو)

شیائومی می میکس سفیداسنپدراگون 821 – چهار هسته‌ای، 2340 مگاهرتزی

رم: 6 گیگابایت

شیائومی می میکس سفید

باتری: 4400 میلی‌آمپر

حافظه: 256 گیگابایت

قابلیت‌ها

حسگر اثر انگشت – NFC – LTE – دو سیمکارته

شاید یکی از مهمترین قابلیت‌های شیائومی می میکس نسبت بالای نمایشگر آن به بدنه باشد که قابلیتی فوق‌العاده به حساب می‌آید. صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 2040×1080 پیکسل و از نوع IPS LCD است که هیچگونه حاشیه اضافه در قسمت بالا، چپ و راست ندارد.

شیائومی می میکس دارای سخت افزار قدرتمندی نیز هست که آن را در رده گوشی های پرچمدار قرار می‌دهد. این سخت افزار شامل پردازنده اسنپدراگون 821، به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است. یک باتری قدرتمند 4400 میلی‌آمپر ساعتی نیز این مجموعه قدرتمند را پشتیبانی خواهد کرد. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی است که در قاب پشت گوشی جا خوش کرده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)