ستاپ باکس اندرویدی Dish AirTV

ستاپ باکس اندرویدی Dish AirTV با پشتیبانی از تصاویر 4K معرفی شد

در حالی که در بسیاری از کشورهای در حال توسعه، سیستم فرستنده‌های دیجیتالی تلویزیونی چند سالیست که مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند، در کشورهای توسعه یافته تولیدکنندگان محتوا بر روی عرضه محصولات خود تحت کلود متمرکز شده‌اند. ستاپ باکس اندرویدی Dish AirTV یکی از دریافت کنندگان این گونه محتواست که ساعاتی پیش طی روند بگذاری نمایشگاه CES 2017 معرفی گردید.

ستاپ باکس اندرویدی Dish AirTV که از پلتفرم Android TV قدرت گرفته، علاوه بر آنکه می‌تواند محتویات سرویس‌های تحت کلود همچون یوتیوب و Netflix را نمایش دهد، همچون یک ستاپ باکس خانگی قادر است شبکه‌های محلی را دریافت و نمایش دهد. این محصول همچنین میتواند سرویس‌های ارائه شده در فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی را هم ارائه کند.

در سوی دیگر هرچند تولیدکنندگان محتوای تصویری دیگر همچون قبل رغبتی به پشتیبانی از فناوری 4K نشان نمی‌دهند، با این حال ستاپ باکس اندرویدی Dish AirTV  می‌تواند تصاویری با این وضوح تصویر را نمایش دهد. علاوه بر این شرکت سازنده یک کنترل نه چندان باکیفیت را برای AirTV ارائه کرده، با این حال امکان رساندن مفهوم از طریق دستورات صوتی نیز قابل دسترس است. از دیگر مزیت‌های محصول نیز می‌توانیم به امکان اتصال به تلویزیون و ابزارهای صوتی، از طریق فرستنده مادون قرمز اشاره کنیم.

مدل پیش‌فرض ستاپ باکس اندرویدی Dish AirTV از هم‌اکنون با قیمت 100 دلاری قابل سفارش است، با این حال اگر خواهان خرید داک دریافت کنند شبکه‌های محلی هم هستید، می‌توانید نسخه پیشرفته‌تر آن را با برچسب قیمتی 130 دلاری خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*