مینی ون مفهومی کرایسلر

مینی ون مفهومی کرایسلر در نمایشگاه CES 2017 رونمایی می‌شود

نمایشگاه CES 2017 در لاس‌وگاس برگزار می‌شود و فناوری‌های خودرویی بخش بزرگی از آن را به خود اختصاص می‌دهند. فیات کرایسلر (Fiat Chrysler) نیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروساز جهان، اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را در این نمایشگاه برگزار می‌کند. مینی ون مفهومی کرایسلر با برد حرکتی بالا و ظاهری جذاب، بخشی از این کنفرانس را به خود اختصاص داده و برای علاقه‌مندان به خودروهای الکتریکی و خودران معرفی خواهد شد.

در این سال‌ها، فناوری‌های مربوط به خودرو به بخش بزرگی از نمایشگاه‌های CES تبدیل شده‌اند. نمایشگاه CES امسال نیز از امروز آغاز شد و فناوری‌های خودرویی در این رویداد نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش داشته و به گزارش بلومبرگ، به اندازه‌ی 4 زمین فوتبال از فضای نمایشگاه را در اختیار خواهد داشت. شرکت فیات نیز قصد دارد با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی، عظمت تجارت الکترونیکی خود را برای نخستین بار به نمایش بگذارد.

مینی ون مفهومی کرایسلر

بخشی از کنفرانس مطبوعاتی فیات به معرفی خودروی مفهومی جدید این شرکت اختصاص دارد. شرکت FCA پیش از رونمایی رسمی این محصول، تیزری از آن را منتشر کرد. این مینی ون مفهومی الکتریکی با یک باتری 100 کیلووات ساعتی عرضه خواهد شد که برد حرکتی 402 کیلومتر را به ارمغان می‌آورد. این خودرو به لطف تکنولوژی شارژ سریع DC، با 20 دقیقه شارژ می‌تواند 240 کیلومتر را بپیماید.

مینی ون مفهومی کرایسلر در سطح 3 رانندگی خودران قرار می‌گیرد

مینی ون مفهومی کرایسلر مجهز به تکنولوژی‌های رانندگی خودران مانند دوربین‌ها، رادار، لیدار و سنسور اولتراسونیک است که سطح 3 رانندگی خودران را ارائه می‌دهد. بر اساس استاندارد SAE (یک سازمان آمریکایی تعیین‌کننده‌ی استانداردهای خودرو)، خودروهایی که زیر سطح 3 قرار می‌گیرند قادر به کنترل فرمان، شتاب، ترمز و نظارت بر محیط خود به صورت خودکار هستند. این اتومبیل‌ها از نظر عملی توانایی رسیدگی به سایر وظایف را نیز دارند اما از لحاظ فنی، راننده مسئول نظارت بر چیزهای دیگر است.

مینی ون مفهومی کرایسلر

اتومبیل‌های خودران اوبر (Uber) در حال حاضر در پیتسبورگ و آریزونا آزمایش می‌شوند و می‌توانند در سطح 3 اتومبیل‌های خودران قرار بگیرند. تسلا نیز تمایل دارد تا سطح رانندگی خودران خود را به سطح 2 برساند. همه‌ی این‌ها بدان معناست که فیات کرایسلر می‌تواند به رقیبی جدی برای سایر اتومبیل‌ های خودران تبدیل شود.

البته علاقه‌ی فیات کرایسلر به فناوری خودران چیز جدیدی نیست. این خودروساز پیش از این نیز با شرکت‌های گوگل و ویمو (Waymo) همکاری داشته و 100 مینی ون پاسیفیکای جدید (Pacifica) را با تکنولوژی خودران به عنوان بخشی از این همکاری عرضه کرده است. اخبار منتشر شده در ماه دسامبر 2016 بیانگر آن بود که شرکت‌های FCA و Waymo تا پایان سال 2017 از اتومبیل های خودران در حوزه‌ی تاکسی‌رانی استفاده خواهند کرد.

مینی ون مفهومی کرایسلر

مینی ون مفهومی کرایسلر از ویژگی‌های جالبی مانند درهای کشویی و صفحه نمایش بزرگ OLED با قابلیت کنترل صدا برخوردار است. شرکت فیات همچنین از سیستم اتصال خودروی جدید خود به نام Uconnect رونمایی می‌کند. به گفته‌ی مسئولان فیات کرایسلر، نسل چهارم Uconnect با سیستم‌عامل اندروید ارائه خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*