اگزولنز کیس

اگزولنز کیس ترکیبی از قاب محافظ و یک لنز عکاسی جانبی را به کاربر هدیه می‌دهد

شرکت اگزولنز (ExoLens) که در همکاری با کمپانی معروف و قدرتمند زایس (Zeiss)، اپتیک‌های جانبی و بسیار با کیفیت برای دوربین گوشی‌های آیفون تولید می‌کند، اخیرا و در جریان نمایشگاه CES 2017، قاب جدیدی را برای آیفون 7 (iPhone 7) معرفی کرده است. این محصول با سادگی نام گذاری شده و اگزولنز کیس (ExoLens Case) خطاب می‌شود. در واقع در محصول جدید، قابلیت محافظت از بدنه گوشی در برابر ضربه و خط و خش، با قابلیت سوار کردن لنزهای جانبی ترکیب می‌شوند.

نکته جالب توجه اینجاست که در اگزولنز کیس ، می‌توان لنزهای جانبی را در هر زمان جدا کرده و بعدها مجددا متصل کرد و به این ترتیب کاربر قادر خواهد بود تا برای همیشه این قاب محافظ را بر روی گوشی خود نگه دارد. اگزولنز کیس استفاده از لوازم جانبی بصری و مرتبط با دوربین دستگاه را از همیشه راحت‌تر کرده است. پیشتر این قاب محافظ تنها برای گوشی‌های آیفون 6 (iPhone 6) و آیفون 6 پلاس (iPhone 6 Plus) در دسترس بود، اما در جدیدترین اقدام سازنده، پشتیبانی از جدیدترین محصول اپل نیز مهیا شده است.

اگزولنز کیسبا استفاده از اگزولنز کیس دیگر ترکیبی از لوازم مختلف را داشته باشید

اگزولنز کیس جایگزینی اختیاری برای سخت افزارهای قابل اتصال به آیفون 7 محسوب می‌شود. از جمله این موارد می‌توان براکت (Bracket) و مینیمالیست اج (minimalist Edge) را نام برد که مورد اول بخش پشتی دستگاه را محافظت کرده و مورد دوم به صورت گیره مانند به بالای گوشی متصل می‌شود. در نظر داشته باشید این نخستین پروژه و محصول از سوی اگزولنز است که می‌توان لنز را به نحوی از آن جدا کرده و به صورت جداگانه مورد استفاده قرار داد. در نظر داشته باشی قابلیت جداسازی اپتیک از اگزولنز کیس ، بعد از مدت‌ها درخواست کاربران به این منظور پیاده‌سازی شده است. مدیر عامل شرکت مادر اگزولنز، جان فلوز (John Fellowes) در این باره گفته:

بعد از عرضه محصولات خود و ارائه راهکارهایی در حوزه عکاسی با لنزهای اگزولنز زایس، کاربران در بازخورد محصولات به ما اعلام داشتند که آن‌ها شدیدا عاشق عکاسی با لنزهای جانبی هستند ، اما از طرفی یک خواسته بسیار مهم از ما دارند. آن‌ها تقاضای راهکاری به منظور محافظت از آیفون خود داشتند، در حالی که قابلیت‌های عکاسی و لنزهای موبایل نیز به نحوی با آن‌ها مرتبط باشد.

قاب محافظ جدید آیفون 7 از هر دو سری کنونی پرو (Pro series) پشتیبانی خواهد کرد، علاوه بر اینکه قادر است تا با لنزهای سری پرایم (Prime series) در راه بازار نیز همکاری قدرتمندی را شکل دهد. این لنزها در واقع برای عاشقان عکاسی و افراد حرفه‌ای در این زمینه در نظر گرفته شده‌اند. زاویه گسترده و امکان زوم لنزهای سری پرو، از اپتیک‌های طراحی‌شده به دست کمپانی نام آشنا زایس به دست آمده و کیفیت تصویر و دوام را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. گفتنی است انتظار می‌رفت تا در کنار اگزولنز کیس ، محصولات سری پرایم نیز معرفی شوند، اما به این منظور باید مدت زمان بیشتری را منتظر ماند. در هر صورت معرفی اگزولنز کیس پاسخی مناسب به درخواست کاربران از این شرکت بوده و قرار است تا بعد از معرفی در نمایشگاه سی ای اس 2017، در ربع اول سال جاری میلادی برای خرید در دسترس کاربران قرار بگیرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*