ساعت هوشمند جدید زد تی ای

ساعت هوشمند جدید زد تی ای نیز به سیستم عامل اندروید ویر مجهز می‌شود

بنابر جدیدترین اطلاعات منتشر شده از نمایشگاه CES 2017، روز گذشته مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی شعبه آمریکا از شرکت زد تی ای (ZTE)، آقای لیکسین چنگ (Lixin Cheng) طی مصاحبه‌ای از عرضه ساعت هوشمند جدید این شرکت تا سال آینده میلادی خبر داد. به‌گفته آقای چنگ، ساعت هوشمند جدید زد تی ای با بهره‌گیری از سیستم عامل اندروید ویر (Android Wear)، نیازی به جفت شدن با گوشی موبایل کاربران نخواهد داشت.

البته این اولین باری نیست که شاهد معرفی ساعتی هوشمند از سوی شرکت چینی زد تی ای هستیم و تیرماه سال گذشته نیز ساعت هوشمند اکسن واچ (Axon Watch) همراه با سیستم عامل Tencent OS در اختیار کاربران قرار گرفته بود.

ساعت هوشمند جدید زد تی ای تا پایان سال 2017 روانه بازار می‌شود

به‌گفته چنگ، مشکلات مختلفی همچون طول عمر پایین باتری و عدم پشتیبانی از شبکه 4G-LTE، عرضه ساعت هوشمند اندرویدی این شرکت را به تاخیر انداخته بود. اما مهندسان با برطرف کردن این موارد، اسمارت واچ جدید خود را تا اواخر سال 2017 میلادی روانه بازار خواهند کرد. به‌علاوه پیشتر مدیران با اپراتوری آمریکایی برای فروش این ساعت هوشمند به توافق رسیده‌اند که کار عرضه آن را آسان‌تر می‌کند.

ساعاتی پیش و در نمایشگاه CES 2017 نیز شرکت سواروفسکی (Swarovski) از برنامه‌هایش برای عرضه اولین ساعت هوشمند اندرویدی خود خبر داده بود. اما هنوز هیچ اطلاعات از این ساعت و همچنین محصول آینده زد تی ای در دست نیست.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*