خودرو هیوندای یونیک (Hyundai Ioniq) اتومبیل خودران ارزان قیمت

با خودرو هیوندای یونیک آشنا شوید؛ ارزان‌قیمت کره‌ای خودران

ساعاتی پیش و در جریان نمایشگاه CES 2017 خودرو هیوندای یونیک (Hyundai Ioniq) از سوی خودروساز کره‌ای رونمایی شد. بنا به ادعای این کمپانی، با توجه به استفاده از سنسورهای ارزان‌تر و قدرت محاسباتی کمتر، اتومبیل خودران هیوندای یونیک با قیمتی به‌صرفه‌تر نسبت به سایر اتومبیل‌های بدون راننده به دست مشتریان خواهد رسید تا هر کسی با هر سطح درآمدی بتواند یکی از این محصولات را داشته باشد.

البته جهت حفظ طراحی زیبای خودرو ، هیوندای از سنسورهای لیزری LIDAR در اطراف آن استفاده کرده است. این تکنولوژی همان تکنولوژی استفاده‌شده در اتومبیل خودران دلفی آئودی (Delphi Audi SUV) است که خودرو هیوندای یونیک را در بین رقبایش متمایز می‌کند.

نکته مهم درخصوص این خودرو این است که هیوندای قصد دارد تا اتومبیل خودران خود را به صورت انبوه به بازارهای جهانی بفرستد. اگرچه با دیدن تصاویر خودرو هیوندای یونیک ، جذابیت خاصی در آن مشاهده نمی‌شود اما در مقایسه با سایر خودروهای مشابه، می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

خودرو هیوندای یونیک یک اتومبیل خودران الکتریکی است که مجهز به یک باتری لیتیوم یونی 28 کیلووات ساعتی است و قادر است با هر بار شارژ تا 250 کیلومتر مسافت را بپیماید. این همان مسافتی است که اتومبیل های برقی نیسان لیف (Nissan Leaf) و چوی بولت (Chevy Bolt) نیز قادرند با هر بار شارژ باتری خود، طی کنند.

گالری عکس خودرو هیوندای یونیک

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*