با داک USB C کنسینگتون

با داک USB C کنسینگتون ، مک بوک پرو خود را شارژ کنید

کنسینگتون یکی از قدرتمندترین شرکت های تولیدکننده لوازم جانبی مخصوص کامپیوترهای پرتابل یا همان لپ تاپ ها است. این شرکت با حضور در نمایشگاه CES 2017 از داک USB C کنسینگتون (Kensington SD5000T) مجهز به تاندربولت 3 رونمایی کرده است.

SD5000T نام این داک USB C تاندربولت 3 است که مشکل کمیاب بودن این درگاه برای استفاده از سایر لوازم امروزی را برطرف کرده است. این داک ارائه کننده دو درگاه USB 3.0، DisplayPort، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اترنت گیگابیت، یک درگاه USC نوع C برای انتقال اطلاعات و شارژ لوازم جانبی، یک درگاه USB نوع C تاندربولت 3 برای اتصال به لپ تاپ و یک درگاه تادربولت 3 دیگر جهت اتصال به هر وسیله‌ای است که شما نیاز دارید.

قیمت و زمان عرضه داک USB C کنسینگتون

داک USB C کنسینگتون قادر است قدرت مورد نیاز تا 85W را برای اتصال به لپ تاپ مهیا کند و بر همین اساس یکی از معدود داک های بازار است که قادر به شارژ لپ تاپ های بزرگ و پرقدرتی همچون نسخه 15 اینچی مک بوک پرو اپل است. هرچند نکته تاریک این محصول، قیمت بسیار بالا و گران آن است. کمپانی کنسینگتون (Kensington) در نظر دارد تا طی سه ماه آینده این داک را با قیمت 349 الی 379 دلار روانه بازارهای بین المللی کند تا SD5000T گرانقیمت ترین داک مجهز به یو اس بی نوع سی جهان لقب گیرد.

با داک USB C کنسینگتون

کنسینگتون همچنین در بخش امنیتی نیز از یک سیستم قفل لپ تاپی به نام Laptop Locking Station 2.0 رونمایی کرده است که به کاربر امکان قفل لپ تاپ های باریک و فاقد Locking Port را خواهد داد. علاوه بر این می‌توان به یک سنسور اسکنر اثر انگشت به نام VeriMark Fingerprint اشاره کرد که با اتصال از طریق درگاه USB به لپ تاپ، قابلیت قفل گشایی بیومتریک را به ارمغان میاورد. این دستگاه حاوی استاندارد FIDO است.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*