دستگاه Catspad قرار است لذت غذا دادن به حیوان خانگی را هم ازتان بگیرد!

دستگاه Catspad قرار است لذت غذا دادن به حیوان خانگی را هم ازتان بگیرد!

اگر انقلاب مدرن قبلی در جهان مربوط به برقی شدن اکثر لوازم می‌شد، حالا انقلاب دیگری در راه است و تمام آن وسایل برقی در حال هوشمند شدن هستند. اگر باور نمی‌کنید، کافی است به دستگاه Catspad توجه داشته باشید؛ دستگاهی که حتی غذا دادن به حیوانات خانگی را هم به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به حضور انسان انجام می‌دهد!

دستگاه Catspad می‌تواند به مدت یک ماه، غذای خشک و آب پاکیزه را برای حیوان خانگی شما فراهم نماید. کمپانی سازنده از عنوان دقیق «غذا دهنده‌ی گربه‌ هوشمند اتوماتیک» برای معرفی این محصول استفاده کرده و کارکرد آن نیز در همین عنوان به راحتی قابل تشخیص است! جالب است بدانید که این دستگاه توسط یک استارت آپ فرانسوی توسعه یافته و قرار است از هفته‌ی آینده برای جمع‌آوری سرمایه بر روی کیک استارتر قرار بگیرد.

با اتصال دستگاه Catspad از طریق وای فای به نرم افزار مخصوص آن بر روی موبایل، می‌توان تعیین کرد که در زمان های خاصی از روز، عملیات غذا دادن به حیوان خانگی مورد نظر انجام شود. سنسورهایی داخل این دستگاه وجود دارند که میزان غذا بر اساس وزن آن را محاسبه می‌کنند و شما می‌توانید وعده‌های غذایی را با وزن‌های مشخصی به گربه‌تان بدهید.

تا یک ماه می‌توانید گربه‌ی خود را به دستگاه Catspad بسپارید

دستگاه Catspad قرار است لذت غذا دادن به حیوان خانگی را هم ازتان بگیرد!

در ضمن کمپانی سازنده مدعی است که Catspad توانایی ذخیره‌ی آب سالم به میزان ۸ لیتر و غذای خشک به مقدار ۶۰ اونس را دارد و همواره اطلاعاتی نظیر مقدار غذا و آب باقی مانده در دستگاه، از طریق نرم افزار مخصوص بر روی تلفن همراه به کاربر اطلاع داده می‌شود. این مقدار غذا برای تغذیه‌ی یک گربه به مدت یک ماه کافی خواهد بود و حتی در صورت سفر نیز مشکلی برای حیوان خانگی شما (حداقل از نظر تغذیه) پیش نخواهد آمد.

علاوه بر اطلاعات بالا، مواردی نظیر یک برنامه‌ی مرتب از میزان کالری دریافت شده توسط گربه و وضعیت آب ذخیره شده نیز به شما اعلام می‌شود تا درباره‌ی زمان فعال کردن و غیر فعال کردن فیلترهای پمپ تصفیه‌ی آب تصمیم بگیرید. همچنین امکان اتصال یک چیپست به بدن گربه نیز وجود دارد تا در مکان‌هایی که چندین حیوان خانگی نگهداری می‌شوند، تشخیص میزان غذای دریافت شده توسط هر گربه انجام گیرد و هیچ حیوانی گرسنه نماند.

گفتنی است که پروژه‌ی Catspad از امروز بر روی کیک استارتر آغاز شده است و افرادی که زودتر از این پروژه حمایت کنند، آن را با قیمت ۱۹۹ دلار دریافت کنند. فروش محصول نهایی نیز در ماه ژوئن و با قیمت ۲۴۹ دلار آغاز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*