دوربین FLIR Duo ؛ نخستین اکشن کمرا حرارتی دنیا

شرکت FLIR سازنده دستگاه های عکاسی حرارتی است. این شرکت با حضور در نمایشگاه CES 2017 از آخرین دستاورد  خود رونمایی کرد. آن‌ها از دوربین FLIR Duo ، نخستین اکشن کمرا حرارتی جهان رونمایی کرده‌اند.

دوربین FLIR Duo حاوی دو دوربین جداگانه است که یکی از آن‌ها مجهز به سنسور تصویر حرارتی با رزولوشن 160 در 120 پیکسل است و دیگری از یک لنز 1920 در 1080 پیکسلی نور مرئی بهره می‌برد. هر دو این دوربین ها می‌توانند در کنار یکدیگر فعالیت کنند، بنابراین شما می‌توانید یک تصویر را در تصویر منظره‌ای خاص بگیرید. داشتن این دو دوربین در کنار یکدیگر همچنین به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر از دوربین نور مرئی را بیش از تصاویر حرارتی پوشش دهید؛ بنابراین شما زمینه و درک بیشتری به جای تنها حباب های قرمز و زرد پیدا خواهید کرد. این دوربین قادر به ضبط ویدیو و تصاویر داخلی و همچنین اتصال به نمایشگرهای مختلف به لطف یک درگاه خروجی HDMI است.

علاوه بر این، یک مدل دیگری به نام Duo R نیز شامل اندازه گیری دمای تابش به فروش خواهد رسید که تمامی قابلیت های دوربین Duo را نیز در خود جای داده است.

قیمت و زمان عرضه دوربین FLIR Duo

نسخه اصلی FLIR Duo با قیمت 999 دلار به فروش خواهد رسید. در آن سمت مدل پیشرفته‌تر با امکانات بیشتر FLIR Duo R با قیمت 1.299 دلار به فروش خواهد رسید.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*