ساعت هوشمند WSD-F20

کاسیو از ساعت هوشمند Pro Trek WSD-F20 با اندروید ویر 2 رونمایی کرد

شرکت ژاپنی کاسیو در نمایشگاه CES 2017 از ساعت هوشمند Pro Trek WSD-F20 که به نوعی دومین ساعت هوشمند این شرکت مشهور ساعت سازی در جهان محسوب می‌شود، رونمایی کرد.

پیش از پرداختن به قابلیت‌های ساعت هوشمند WSD-F20، بایستی یادآور شویم که کاسیو سال پیش نیز در نمایشگاه CES از اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که به دلیل برخورداری از امکاناتی همچون مقاومت در برابر نفوذ آب و یا ضدضربه بودن توانست فروش خوبی را در بازار تجربه کند. در همین حال شرکت ژاپنی که به تازگی به سمت تولید گجت‌های هوشمند پوشیدنی روی آورده، نسخه ارتقا یافته ای از ساعت هوشمند WSD-F20 را برای ورزش کاران معرفی کرده است.

ظاهر ساعت هوشمند WSD-F20 نسبت به نسل قبلی تغییر چندانی نکرده، با این حال به طور پیشفرض از اندروید ویر 2 بهره می‌برد و این یعنی آنکه برای اجرای اپلیکیشن‌های جانبی دیگر به یک گوشی هوشمند وابسته نیست. دیگر مزیت این محصول داشتن چی پی اس داخلی است که حتی در زمان آفلاین بدون (عدم اتصال به اینترنت) هم قادر است بر روی نقشه‌های رنگی موقعیت جغرافیایی افراد را نمایش دهد.

ساعت هوشمند WSD-F20 از تابستان 2017 با قیمت تقریبی 500 دلاری عرضه خواهد شد

به لطف وجود داده‌های گرفته شده از Mapbox کاربر قادر خواهد بود نقشه‌های مکانی که قصد دارد تا به آنجا سفر کند را بدون اتصال به اینترنت، در اختیار داشته باشد. همچنین اپلیکیشن Location Memory این امکان را به کاربران خواهد داد که مارکت و متن‌های جدید را نیز به آن اضافه کنند. ساعت هوشمند WSD-F20 همچنین دارای یک حالت ذخیره سازی انرژی و یک صفحه نمایش دوگانه است که با استفاده از آن می‌توانید در مواقع کمبود شارژ، نمایشگر ساعت به شکل تک رنگ درآورده و فقط زمان مطلع شوید. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که ممکن است به عنوان مثال روزها در کوهستان یا کویر از دسترسی به پریز برق محروم هستند مفید باشد.

ساعت هوشمند WSD-F20 کاسیو همچنین دارای استاندارد عایقی MIL-STD-801G است. این استاندارد کارکرد صحیح و بدون هیچ‌گونه نگرانی ساعت در عمق 50 متری آب را تضمین می‌کند.WSD-F20 جدا از مسیریابی ماهواره‌ای از ارتفاع سنج، قطب‌نمای مغناطیسی، سنسور تشخیص حرکت و یک باتری با عمر شارژ 20 روزه برخوردار بوده و از بلوتوث و وای‌فای برای اتصال با سایر گجت‌ها بهره می‌برد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*