تبلیغ رسمی اچ تی سی اوشن قبل از رونمایی رسمی لو رفت

تماشا کنید: تبلیغ رسمی اچ تی سی اوشن قبل از رونمایی رسمی لو رفت

در حالی که تنها چهار روز دیگر به رویداد بزرگ اچ تی سی در تاریخ ۱۲ ژانویه (بیست و سوم دی ماه) باقی مانده است، ویدیویی که مربوط به تبلیغ رسمی گوشی اچ تی سی اوشن (HTC Ocean) از سوی این کمپانی باشد، لو رفته است و حالا به لطف آن می‌توانیم تعدادی از قابلیت‌‌های اسمارت فون جدید اچ تی سی را قبل از رونمایی رسمی مشاهده کنیم.

ایوان بلس که او را با حساب کاربری evleaks در توییتر می‌شناسیم، مطابق همیشه در این زمینه پیشگاه بوده است و یکی از ویدیوهای تبلیغاتی اچ تی سی اوشن که احتمالا هفته‌ی آینده بر روی صحنه پخش خواهد شد را برایمان آماده کرده است. علاوه بر این که برای اولین بار می‌توانیم نگاهی به محصول واقعی و طراحی نهایی آن داشته باشیم، این ویدیو حاوی نکات هیجان‌انگیز دیگری نیز خواهد بود.

آن‌طور که مشخص است، کمپانی تایوانی در طراحی اچ تی سی اوشن روشی را به کار گرفته است که استفاده از لبه‌های خمیده‌ی نمایشگر به طرز چشمگیری کاربردی‌تر خواهد شد و کاربران دیگر تنها به چشم یک قابلیت تزیینی به این بخش نگاه نخواهند کرد. در ویدیو می‌بینید که این لبه‌های خمیده می‌توانند به صورت یک ستون برای اسکرول کردن و جابه‌جا شدن بین اپلیکیشن‌های مختلفی که در پس زمینه‌ باز هستند، به کار روند. حتی کاربران می‌توانند با تپ کردن بر روی این لبه‌ها، بین اپلیکیشن‌ها حرکت کنند و اگر سرعت و روان بودن لازم در این بخش فراهم شود، می‌توانیم شاهد یکی از مفیدترین استفاده‌های نرم افزاری از لبه‌های خمیده در نمایشگرهای اسمارت فون‌ها باشیم.

قابلیت‌هایی نظیر گرفتن یک عکس سلفی سریع نیز با استفاده از میانبرهای موجود بر روی لبه‌های نمایشگر وجود دارد و احتمالا اچ تی سی اوشن امکانات سفارشی‌سازی بیشتری را نیز در این زمینه در اختیار کاربران خواهد گذاشت. بنابراین بیش از این منتظرتان نمی‌گذاریم و از شما عزیزان گجت نیوزی دعوت می‌کنیم که این ویدیوی هیجان‌انگیز که به نوعی اولین تبلیغ رسمی لو رفته از مدل اوشن محسوب می‌شود را در زیر تماشا کنید:

ویدیوی تبلیغاتی گوشی اچ تی سی اوشن

گفتنی است که به احتمال زیاد، علاوه بر رونمایی از اچ تی سی اوشن در رویداد روز دوازدهم ژانویه، دو گوشی دیگر این کمپانی یعنی مدل‌های اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) و اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) نیز که از رابط کاربری جدید اچ تی سی برخوردارند، معرفی خواهند شد. همچنین انتظار داریم که از اسمارت فون اچ تی سی وان ایکس ۱۰ (HTC One X10) نیز در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی رونمایی شود که هنوز تاریخ آن اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه