دو ساعت هوشمند ال جی موفق به دریافت تاییدیه FCC شدند

سال گذشته، سال آرامی برای ساعت‌های هوشمند بود. دستگاه‌هایی نظیر سری دوم اپل واچ، سامسونگ گیر اس 3 (Samsung Gear S3) و ایسوس زن واچ 3 (ZenWatch 3) همگی انتخاب‌های معروفی هستند که اگر علاقه‌مند به خرید یک گجت پوشیدنی جدید باشید می‌توانید انتخاب کنید. اما جالب است بدانید که هیچ خبر خاصی از سوی شرکت‌های معتبری همچون هواوی، ال جی و موتورولا نبود که حداقل توانسته بودند با اندروید ویر کمی از سهم بازار را در اختیار بگیرند. گوگل چندی پیش سیستم عامل اندروید ویر 2 را معرفی کرد و سرانجام اوایل ماه فوریه آن را در اختیار تولیدکنندگان خواهد گذاشت. این سیستم عامل نسبت به نسل فعلی خود از تغییرات بسیاری برخوردار بوده و می‌تواند استفاده از این ساعت‌ها را جذاب‌تر از همیشه کند. همانطور که انتظار داشتیم به نظر می‌رسد کمپانی ال جی نیز سال جاری فعالیت خودش را در این زمینه آغاز کرده و دو ساعت هوشمند ال جی به نام های W270 و W280 را به زودی می‌توانیم از نزدیک ببینیم. هر دو این محصولات اخیرا در وب سایت FCC دیده شده‌اند و ما حدس می‌زنیم که این دو، نسخه‌های متفاوتی از یک ساعت هوشمند و البته سومین نسل از ساعت هوشمند LG Watch Urbane باشند.

ساعت هوشمند ال جی
زمان رونمایی، عرضه و قیمت دو ساعت هوشمند ال جی W270/W280 مشخص نیست

در حال حاضر مدل W280 مجهز به شبکه های GSM، LTE و باندهای HSPA بوده و بر خلاف مدل وای فای W280، از سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. همراه با پشتیبانی از شبکه ارتباطی از سوی مدل W280 ساعت هوشمند ال جی، به نظر می‌رسد که مدل W270 نیز از پردازنده شرکت کوالکام همراه با تاییدیه IP67 برای مقاومت در برابر آب، گرد و غبار بهره می‌برد. علاوه بر این یک منبع ناشناس در شبکه اجتماعی ویبو نیز ادعا کرده است این ساعت شبیه به نسل فعلی، LG Urbane 2 بوده و از بدنه‌ی فلزی برخوردار است.

در حال حاضر متاسفانه هیچ چیزی در خصوص قیمت و زمان عرضه این دو ساعت هوشمند ال جی وجود ندارد، اما بعید به نظر می‌رسد فاصله زیادی با معرفی رسمی این دو ساعت داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*