کانتر برای اندروید و آی او اس

معرفی 5 بازی شبیه کانتر برای اندروید و آی او اس + دانلود

بازی کانتر استرایک را حقیقتا باید تنها بازی تیراندازی اول شخصی دانست که هرگز کهنه نمی‌شود؛ تفاوتی ندارد با گذر زمان چه بازی‌های گرافیکی پا به عرصه وجود می‌گذارند، چرا که هرگز هیچ چیزی جای کانتر استرایک را برای گیمرها نمی‌گیرد. این بازی در سال 1999 به عنوان یک نسخه تغییر یافته از بازی هف لایف (Half-Life) عرضه شد و از آن زمان تاکنون چنان در فرهنگ بازی‌ های کامپیوتری ریشه کرده که بازی‌ های بسیار زیادی با الگو گرفتن از آن ساخته شده‌اند. مسابقات جهانی کانتر همه ساله برگزار شده و رقابتی بسیار هیجا‌ن‌انگیز را ترتیب می‌دهند. با توجه به این محبوبیت، به معرفی 5 بازی شبیه به کانتر برای اندروید و آی او اس خواهیم پرداخت.

با بازی ‌های جایگزین کانتر برای اندروید و آی او اس آشنا شوید

اگر که به بازی کانتر استرایک اعتیاد شدیدی دارید، این حس را کاملا درک می‌کنیم. میخکوب‌شدن پای سیستم کامپیوتری برای اجرای بازی دیگر کافی است. اگرچه هیچ بازی خود کانتر نمی‌شود، اما مطمئنا می‌توانید در بین این بازی های شبیه کانتر برای اندروید و آی او اس ، یک مورد را برای جایگزینی در زمان دوری از سیستم کامپیوتری انتخاب کرده و بر روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید. اگر نه تنها عاشق بازی کانتر، بلکه عاشق تمامی بازی‌ های تیراندازی اول شخص هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا هر 5 بازی کانتر برای اندروید و آی او اس را دانلود و نصب کنید.

Critical Ops

قیمت : رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای) | دانلود اندروید ، آی او اس

کانتر برای اندروید و آی او اسدر بین بازی‌ های شبیه کانتر برای اندروید و آی او اس ، کریتیکال آپس را باید محبوب‌ترین بازی دانست. کریتیکال آپس از انتهای سال 2015 در فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن‌های اندروید و همچنین فروشگاه اپل عرضه شده و از زمان انتشار، سازنده بازی به صورتی بسیار فعال همواره در حال توسعه و بهبود آن است. کنترل بازی بسیار عالی بوده و برای قرار دادن عناصر مختلف بازی در هر قسمت و همچنین نحوه فعالیت آن‌ها، خلاقیت و زمان زیادی صرف شده است. برای موفقیت در بازی و از پای درآوردن سریع حریفان از راه دور، به جز خرید اسلحه‌های دارای زوم بالا و مجهز به تلسکوپ، هیچ راه دیگری ندارید، چرا که قابلیتی برای بزرگ‌نمایی همچون بازی های تیراندازی مدرن امروزی در آن وجود ندارد.

خوشبختانه در این بازی شبه کانتر برای اندروید و آی او اس ، درون‌مایه‌ی اصلی بازی کانتر استرایک حفظ شده است، به این معنی که همه چیز حول یک بمب می‌چرخد. یک تیم اقدام به کاشت بمب کرده و تیم دیگر باید حداکثر تلاش خود را برای پیدا کردن و خنثی‌سازی آن به کار ببرد. نقشه‌های بازی منحصربه‌فرد، کوچک و مناسب برای اجرای اعمال تاکتیکی هستند و به این نحو حس بازی کانتر استرایک را تماما برای کاربر در گوشی هوشمند وی فراهم می‌کنند. بسیاری به پشتیبانی کریتیکال آپس از دسته‌های بازی مخصوص گوشی های هوشمند اشاره می‌کنند، اما از آنجایی که بازی هنوز در حال توسعه بوده و در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد، هنوز هیچ چیز به صورت رسمی توسط سازنده تایید نشده است. دریافت و نصب بازی رایگان است، اما برای انجام برخی اعمال نیازمند استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای خواهید بود.

Counter Attack Team 3D Shooter

قیمت : رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای) | دانلود اندروید ، آی او اس

کانتر برای اندروید و آی او اسنام بازی کانتر اتک تیم 3 دی شوتر حقیقتا دهان‌پر‌کن و بسیار جذاب است، چرا که با داشتن عبارت کانتر، کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند. گیم‌پلی بازی تا حد قابل قبولی خوب بوده و دست کمی از خود بازی کانتر استرایک ندارد. در انتخاب اسلحه‌ها اغلب از بازی کانتر استرایک الگو برداری شده و طراحی محیط نیز پیرو همین بازی پیش رفته است، با این تفاوت که شاهد مدرن‌سازی گیم‌پلی با انیمیشن‌هایی روان و همچنین امکان تیراندازی دقیق به کمک مگسی تمام اسلحه‌ها بدون نیاز به وجود تلسکوپ هستیم.

در بین بازی‌ های کانتر برای اندروید و آی او اس ، کانتر اتک تیم 3 دی شوتر را باید یکی از بهترین‌ها از لحاظ طراحی و گیم‌پلی دانست که تنها ایراد اساسی آن، عدم پشتیبانی از حالت بازی چند نفره است. البته نیازی به نگرانی نیست، چرا که توسعه‌دهنده بازی وعده کرده این قابلیت در به روز رسانی بعدی گنجانده خواهد شد.

Bullet Party 2

قیمت : رایگان | دانلود اندروید ، آی او اس

کانتر برای اندروید و آی او اسبولت پارتی در مقایسه با دو بازی قبلی کانتر برای اندروید و آی او اس از لحاظ کیفیت بصری و دیداری ضعیف عمل کرده است، با این وجود هنوز قابلیت‌های خوب و ارزشمندی در آن به چشم می‌خورند. به عنوان یکی از نکات خلاقانه بولت پارتی، باید به قرارگیری دکمه آتش به منظور شلیک گلوله در هر دو طرف صفحه اشاره کرد، به طوری که کاربر هم به وسیله انگشت شست چپ و هم به وسیله انگشت شست راست می‌تواند اقدام به شلیک گلوله کند.

بازی به میزان زیادی ساده و ابتدایی طراحی شده است؛ گیم‌پلی آن برای یک مسابقه مرگ تیمی در نظر گرفته شده و کاربر تنها یک اسلحه در طول بازی دارد، اسلحه‌ای که پیش از شروع بازی باید نسبت به خرید آن اقدام کند. در نظر داشته باشید بازی را می‌توان تماما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به جلو پیش برد و اگر در هر زمانی نیاز به سکه در بازی باشد، این امکان وجود دارد تا با تماشای تبلیغات ویدیویی، مبالغی را به حساب خود در بازی اضافه کنید.

Critical Missions: SWAT

قیمت : رایگان | آی او اس

کانتر برای اندروید و آی او اساین بازی گیم‌پلی بسیار ساده‌ای داشته و مراحل آن کوتاه و نه چندان دارای جزئیات بالا در نظر گرفته شده‌اند. بازی کاملا از کانتر استرایک الهام گرفته شده و درگیری‌ها در آن طی مدت زمان بسیار کوتاهی شروع شده و به پایان می‌رسند، چرا که نقشه‌های بازی آن‌چنان بزرگ نیستند تا کاربر به پیاده‌سازی تاکتیک‌های مختلف برای حمله بپردازد. در مقایسه با دیگر بازی های کانتر برای اندروید و آی او اس ، مخصوصا موارد اول و دوم، کریتیکال میشنز از سطح گرافیک پایین‌تری برخوردار است، با این وجود به خاطر شباهت بالای گیم‌پلی آن با خود کانتر استرایک و از طرفی رایگان بودن آن، مطمئنا ارزش امتحان‌کردن را دارد.

MaskGun

قیمت : رایگان (دسترسی محدود) | دانلود اندروید ، آی او اس

کانتر برای اندروید و آی او اسمسک گان را باید از نظر فاکتورهای مختلف، جایگزینی بسیار مناسب برای بازی کانتر استرایک بر روی گوشی های هوشمند اندروید و آی او اس دانست، اما متاسفانه تنها در برخی از فروشگاه‌ها موجود بوده و کاربران تعدادی از کشورها قادر به دانلود و نصب آن نیستند. هنوز هیچ دلیل موجهی برای اعمال این محدودیت وجود ندارد، با این حال انتظار داریم تا به زودی شاهد امکان دریافت مسک گان در مناطق بیشتری باشیم. بدون در نظر گرفتن این موضوع، مسک گان را باید یکی از بهترین بازی های شبیه به کانتر برای اندروید و آی او اس دانست که نصب آن شدیدا توصیه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. رمزهای بازیه اینو کسی بلده special forces group 2
    اگه بلده به من بده

  2. خیلی مقاله ی خوبی بود ولی بهترین کانتر شبیه سازی شده برای اندروید رو معرفی نکردید. special forces group 2
    خیلی عالیه که قابلیت مولتی پلیر داره که با هات اسپات یا روتر میتونید به هم وصل بشید بازی کنید قابلیت بازی انلاین داره و حتی مود های مختلف مثل بمب مود زامبی مود کلاسیک کپچر د فلگ و… داره که خیلی عالیه فک کنم محبوب ترین کانتر برای اندروید در حال حاضر باشه که در اپدیت هاش امکانات جدیدی اضافه میشه

  3. خیلی مقاله ی خوبی بود ولی بهترین کانتر شبیه سازی شده برای اندروید رو معرفی نکردید. special forces group 2
    خیلی عالیه که قابلیت مولتی پلیر داره که با هات اسپات یا روتر میتونید به هم وصل بشید بازی کنید قابلیت بازی انلاین داره و حتی مود های مختلف مثل بمب مود زامبی مود کلاسیک کپچر د فلگ و… داره که خیلی عالیه

  4. خیلی خیلی ممنون إز اطلاعاتان