عرضه مجدد آپدیت اندروید 7 نوقا برای اچ تی سی 10 در راه است

عرضه مجدد آپدیت اندروید 7 نوقا برای اچ تی سی 10 در راه است

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، آپدیت اندروید 7 نوقا برای اچ تی سی 10 (HTC 10) به دلیل برخی مشکلات و باگ‌های پیش‌آمده، متوقف شده است. اچ تی سی هنوز به‌صورت رسمی ازسرگیری این به‌روزرسانی را اعلام نکرده اما با این حال، اخباری مبنی بر عرضه مجدد آپدیت اندروید 7 نوقا برای اچ تی سی 10 طی روزهای آینده، به گوش می‌رسد.

زمان آپدیت اندروید 7 نوقا برای اچ تی سی 10

یکی از لودهنده‌های معروف توییتری با نام کاربری LlabTooFeR@ در صفحه توییتر خود خبر داده کمپانی تایوانی اچ تی سی تا 3 هفته دیگر این به‌روزرسانی را مجددا عرضه می‌کند. او همچنین اعلام کرد آپدیت اندروید 7 نوقا برای اچ تی سی 10 شامل بسته‌های امنیتی ماه ژانویه نیز هست.

گوشی اچ تی سی 10 (‌نسخه‌های لاک + نسخه‌های عرضه‌شده در اروپا) تا 3 هفته دیگر اندروید N به همراه بسته امنیتی ماه ژانویه را دریافت خواهند کرد. پس با خیالی راحت منتظر باشید. LlabTooFeR@ – شنبه، 14 ژانویه 2017

همان‌طور که در توییت نیز مشخص است، زمان 3 هفته‌ای ذکر شده مربوط به مدل‌های فروخته‌شده در اروپا و نسخه‌های لاک‌شده (Lock) است. با این حال، به نظر می‌رسد دیگر کاربران نیز به‌زودی آپدیت اندروید 7 نوقا برای اچ تی سی 10 را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*