گوشی ZTE Blade A2

آپدیت اندروید 6 مارشملو گوشی ZTE Blade A2 به زودی عرضه خواهد شد

در حالی که اغلب تولیدکنندگان گوشی‌های همراه مشغول توسعه آپدیت اندروید 7 نوقا برای پرچمداران خود هستند، به نظر می‌رسد شرکت زد تی ای (ZTE) که اکنون به عنوان سومین برند مطرح موبایل در ایالات متحده شناخته می‌شود، تمرکز خود را بر پشتیبانی از محصولات قدیمی و میان رده معطوف کرده و در همین راستا نیز به زودی آپدیت اندروید 6 مارشملو را برای گوشی ZTE Blade A2 عرضه خواهد کرد.

اگر به خاطر داشته باشید، گوشی ZTE Blade A2 تابستان سال گذشته میلادی با بهره گیری پیش‌فرض از اندروید 5.1 لالی پاپ و رابط کاربری MiFavor 3.2 به بازار عرضه شد. از آنجا که این محصول به دلیل برخورداری از سخت افزاری قدرتمند و ظاهری شکیل توانست فروش خوبی را در بازار تجربه کند، شرکت زد تی ای هنوز به پشتیبانی از آن پایبند بوده، به طوری که در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک آپدیت اندروید 6 مارشملو را برای دارندگان گوشی ZTE Blade A2 عرضه کند.

علاوه بر شایعات فوق، به تازگی بنچمارک‌هایی از گوشی ZTE Blade A2 در GFXBench به ثبت رسیده که پلتفرم آن اندروید 6 بوده است. به هر حال اگر صحت و سقم این اخبار تایید شود، دور از ذهن نخواهد بود که در یکی دو هفته آینده روند انتشار آپدیت مذکور برای گوشی ZTE Blade A2 آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*