هواوی P10

هواوی P10 ، گرانترین گوشی سری پی هواوی در طول تاریخ

کمپانی هواوی در آینده‌ای نزدیک از نسل جدید و جایگزین گوشی هواوی پی 9 (Huawei P9) رونمایی خواهد کرد. از چندی قبل انتشار شایعات و اخبار پیرامون این گوشی موبایل اندرویدی آغاز شده است و بی‌شک تا عرضه رسمی آن توسط شرکت هواوی ادامه خواهد داشت. به نقل از یک گزارش جدید، گوشی هواوی P10 ، گرانترین گوشی هوشمندی خواهد بود که تا به حال در این سری از محصولات غول چینی به فروش رفته است. البته در این گزارش هیچ اشاره‌ای به دیگر سری ها نشده و تنها به سری P اشاره شده است.

به نقل از یک افشاکننده توییتری با نام کاربری Ricciollo1@ کسی که در گذشته نیز بارها مشخصات گوشی های هوشمند را افشا کرده است، گوشی هواوی P10 گرانقیمت‌ترین محصول تاریخ سری پی گوشی های هواوی است. هرچند قیمت اصلی آن مشخص نشده است، اما چنین ادعایی جالب به نظر می‌رسد.

با توجه به این که اخیرا گوشی های سری پی هواوی از مشخصات رده پرچمداران بهره می‌برند، آن‌ها هیچگاه ارزان قیمت نبوده‌اند. به طور مثال نسخه پایه گوشی هواوی پی 9 همراه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قیمتی حول و حوش 640 دلار و نسخه قدرتمند شده آن، هواوی پی 9 پلاس (Huawei P9 Plus) با قیمت 800 دلار به فروش می‌رسند.

هواوی P10 ارزانتر از هواوی میت 9 پورشه دیزاین

در این توییت آمده است که قیمت هواوی پی 10 ارزان‌تر از نسخه پورشه دیزاین میت 9 (Huawei Mate 9 Porsche Design) است، بنابراین قیمت آن به هیچ عنوان نمی‌تواند از 1300 دلار تجاوز کند. بر اساس این گزارش، اگر همه چیز درست باشد و آنطور که ما حدس می‌زنیم پیش برود، هواوی P10 با قیمت بین 800 الیی 1300 دلار روانه بازار خواهد شد. بدون شک این گوشی نه تنها از دیگر اعضای سری P هواوی گران‌تر خواهد بود، بلکه می‌تواند پا به پای سایر پرچمداران بزرگی همچون ال جی جی 6 (LG G6) و گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) به رقابت بپردازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*