انتشار تصویر احتمالی هواوی پی 10 این بار در دو رنگ شاد

هواوی (Huawei) نیز مدت‌ها است همانند بسیاری از گوشی‌سازان محبوب دنیا، پرچمداران خود را در قالب دو سری مختلف ارائه می‌کند (اگر از برند آنر صرف نظر کنیم). پرچمدار کنونی این شرکت یعنی هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) مدتی است که به بازار عرضه شده و اکنون نوبت محصولی جدید از سری P است. گوشی جدید در راه بازار از این سری هواوی پی 10 (Huawei P10) شناخته شده و رفته رفته شایعات پیرامون آن، مخصوصا در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) افزایش می‌یابد. این بار در تصویر احتمالی هواوی پی 10 شاهدیم که گوشی علاوه بر ارائه در رنگ‌های متداول همیشگی یعنی مشکی، سفید و طلایی، با دو رنگ شاد سبز و صورتی نیز ارائه خواهد شد.

از دیگر شایعاتی که پیرامون هواوی پی 10 زیاد به گوش می‌خورد، تبدیل شدن این گوشی به یک محصول پرطرفدار برای علاقه‌مندان و دوست‌داران موسیقی است، چرا که از قرار معلوم چیپست‌های صوتی آن توسط هارمن کاردن (Harman Kardon) و یاماها (Yamaha) ساخته خواهند شد. با توجه به قرارگیر هواوی در رده سوم پرفروش‌ترین برندهای موبایل، شایعات زیادی با نزدیک شدن به زمان آغاز کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا یعنی MWC 2017، درباره پرچمدار بعدی آن به گوش می‌خورند. تا زمان رونمایی رسمی گوشی، تنها می‌توانیم بر اساس این تصویر احتمالی هواوی پی 10 و همچنین تصاویر پیشین فاش شده درباره آن دست به حدس و گمان پیرامون مشخصات گوشی بزنیم.

جدیدترین تصویر احتمالی هواوی پی 10 که مدتی قبل از کشور چین منتشر شد، طراحی پشت دستگاه را به طور کاملا واضح به نمایش می‌گذارد، علاوه بر اینکه نشان می‌دهد پرچمدار آتی هواوی علاوه بر رنگ‌های تکراری همیشگی، در دو رنگ بدنه بسیار شاد دیگر نیز ارائه می‌شود. یکی از دلایل واضح خطاب کردن این تصویر احتمالی هواوی پی 10 ، مشاهده نام لیکا (Leica) در کنار دوربین دوگانه پشتی گوشی است، به این معنی که انتظار می‌رود تا در هواوی پی 10 شاهد استفاده از دوربین فوق‌العاده شگفت‌انگیز میت 9 خواهیم بود.

تصویر احتمالی هواوی پی 10در جدیدترین تصویر احتمالی هواوی پی 10 خبری از حسگر اثر انگشت نیست!

برخلاف رندرهای پیشین فاش شده از هواوی پی 10، در این تصویر احتمالی هواوی پی 10 شاهد حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه نیستیم. البته این مشاهده، یک شایعه دیگر را قدرت می‌بخشد. براساس برخی اطلاعات غیر رسمی به دست آمده، هواوی پی 10 حداقل در دو نسخه متفاوت ارائه می‌شود که یکی از نسخه‌های آن احتمالا دارای صفحه نمایش منحنی و مخصوص برخی از بازارهای تعیین‌شده خواهد بود.

در هر صورت با در نظر گرفتن تصویر احتمالی هواوی پی 10 ، انتظار می‌رود تا این گوشی به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی امو ال ای دی (AMOLED) با رزولوشن کیو اچ‌دی (2560 در 1440 پیکسل)، چیپست جدید ساخت دست هواوی یعنی کیرین 960 (Kirin 960) شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی و همچنین حافظه رم 4 و یا 6 گیگابابتی مجهز شود. از دیگر شایعات پیرامون هواوی پی 10، استفاده آن از دستیار هوشمند آمازون الکسا (Amazon Alexa) به منظور اتصال بهتر با دیگر دستگاه‌های حاضر در دنیای اینترنت اشیا است. پشتیبانی از پلتفرم هدست واقعیت مجازی گوگل دی دریم (Google Daydream)، از دیگر قابلیت‌هایی است که شایعات اخیر روی آن مانور داده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*