تصاویر شماتیک گلکسی اس 8 لو رفت

تصاویر شماتیک گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس لو رفت

گلکسی اس 8 سامسونگ (Galaxy S8) و مدل گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus)، این روزها و احتمالا تا یک ماه دیگر و رسیدن به زمان رونمایی از آنها، در صد اخبار دنیای گوشی های هوشمند قرار دارند و همه منتظر هستند بدانند که پرچمدار بعدی این برند کره‌ای که قرار است شکست گلکسی نوت ۷ را جبران کند، چه شکلی دارد و از چه مشخصات سخت افزاری جذابی بهره خواهد برد.

تا به اینجای کار تمام تصاویری که از گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن منتشر شده‌ است، کانسپت‌ها و عکس‌هایی سه بعدی از پنل جلویی، پنل پشتی و گاها لوازم جانبی این دیوایس بوده است. نکته‌ی مشترکی که تقریبا در تمام این تصاویر دیده می‌شود، این است که پنل جلویی نسل جدید پرچمداران سری گلکسی اس قرار است تغییرات گسترده‌ای داشته باشد و احتمالا دکمه‌ی هوم نیز از روی بدنه حذف خواهد شد.

حالا با انتشار تصاویر فنی و شماتیک گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس که توسط خبرگزاری CNET Korea منتشر شده است، به نظر می‌رسد که تصمیم سامسونگ برای عملی کردن این طراحی جدی است و ما احتمالا یک پنل جلویی دارای نمایشگری عظیم و بدون دکمه‌ی هوم را بر روی این گوشی خواهیم دید. به ادعای این خبرگزاری که باور دارد این تصاویر شماتیک مربوط به محصول اصلی هستند، سامسونگ پسوند اج را از سری بعدی گوشی‌های گلکسی خود حذف خواهد کرد.

تصاویر شماتیک گلکسی اس 8 لو رفت

این اتفاق به دلیل آن رخ می‌دهد که هم گلکسی اس 8 با نمایشگر ۵.۸ اینچی و هم گلکسی اس 8 پلاس با نمایشگر غول‌پیکر ۶.۲ اینچی، دارای طراحی مشابهی با اس ۷ اج خواهند بود و لبه‌های نمایشگر آنها از هر دو طرف خمیده است. بعد از حذف کردن دکمه‌ی هوم، سامسونگ قصد دارد دکمه‌های جهت یابی و ناوبری رابط کاربری خود را به صورت نرم افزاری و بر روی تاچ اسکرین در اختیار کاربران قرار دهد تا تقریبا هیچ عملکرد فیزیکی خاصی در پایین نمایشگر این محصول دیده نشود.

 گلکسی اس 8 سامسونگ یک دکمه‌ی فیزیکی جدید خواهد داشت

در ادامه‌ی این گزارش آمده است که سامسونگ در نظر دارد سنسور اثر انگشت را به پنل پشتی و به قسمت کناری دوربین اصلی گلکسی اس 8 انتقال دهد؛ همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، یک شیار مستطیلی‌شکل در کنار قسمت قرارگیری لنز دوربین وجود دارد که مربوط به همین سنسور بیوزیستی خواهد بود.

همچنین همان‌طور که شما عزیزان گجت نیوزی در گزارش‌های پیش از این نیز مشاهده کرده بودید، قرار است یک دکمه‌ی فیزیکی جدید به لبه‌ی کناری گلکسی اس 8 اضافه شود. این دکمه احتمالا قرار است برای فراخوانی دستیار صوتی هوشمند سامسونگ که با نام Bixby در حال توسعه است، مورد استفاده قرار بگیرد.

تصاویر شماتیک گلکسی اس 8 لو رفت

در انتها این نکته را هم ذکر کنیم که خبرگزاری CNET Korea اعلام کرده است که تصاویر شماتیک گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را از طریق اطلاعات یک شاهد عینی که محصولات اصلی را دیده است، طراحی و رندر شده است. بنابراین می‌توانیم با درصد بالایی اطمینان داشته باشیم که این تصاویر، در واقع نمایانگر بدنه‌ی نسل بعدی پرچمداران این کمپانی کره‌ای هستند و تمام تغییرات نظیر باقی ماندن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، تک لنزه بودن دوربین اصلی، قرارگیری حفره‌های بلندگو تنها در یک سمت و قرارگیری یک پورت یو اس بی نوع سی در لبه‌ی پایینی دیوایس، در‌ آنها قابل تشخیص و مشاهده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یعنی اگه این طراحی یه درصد هم واقعی باشه باید تاسف خورد به این طراحی هیچ جوره نمی فهمم چرا باید سنسور اثر انگشت جاش کنار دوربین باشه