بازی موبایل Pokemon Go

درآمد سازندگان بازی موبایل Pokemon Go به یک میلیارد دلار رسید

در میان انبوه بازی هایی که برای پلتفرم‌ های موبایلی ساخته می‌شود، بعضی از آنها به قدری موفق عمل می‌کنند که شاید تصورش کمی سخت باشد. بازی موبایل Pokemon Go از این دست بازی‌هاست که حالا و بعد از گذشت 7 ماه از زمان معرفی، درآمد آن به یک میلیارد دلار رسیده است. این در حالی‌ست که آخرین گزارش از درآمد این بازی (که توسط مرکز App Annie اعلام شده بود) به 2 هفته پیش و 950 میلیون دلاری که سازندگان به جیب زده بودند، مربوط می‌شد. اخیرا نیز Pokemon Go در کره جنوبی عرضه شده است.

بنابر گفته مرکز آماری “Sensor Tower”، بازی موبایل Pokemon Go در حالی به این درآمد بالا رسیده که بازی محبوب کلش رویال طی همین زمان، تنها 550 میلیون دلار سود داشته است.

هم‌اکنون درآمد بازی موبایل Pokemon Go به صورت روزانه، 1.5 تا 2.5 میلیون دلار است

اگرچه هنوز سودآوری برای Pokemon Go ادامه دارد، ولی به‌گفته سازندگان، درآمد روزانه این بازی تنها 1.5 تا 2.5 میلیون دلار است که شاید در قیاس با روزهای اولیه عرضه و اوج خود که 18 میلیون دلار در روز بود، بسیار پایین باشد. اخیرا نیز سازنده این بازی، نیانتیک (Niantic)، نسل دوم از پوکمون‌ها (Generation 2) را همراه 100 هیولا و 86 حرکت جدید عرضه کرده و امید دارد تا باز هم این بازی به روزهای اوج خود بازگردد.

بازی موبایل Pokemon Go

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*