نمونه‌ اولیه‌ گوشی قابل انعطاف سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 نمایش داده می‌شود

نمونه‌ اولیه‌ گوشی قابل انعطاف سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 نمایش داده می‌شود

طبق گزارش جدیدی که دقایقی پیش به دستمان رسیده است، سامسونگ قصد دارد از گوشی قابل انعطاف خود در تاریخی بسیار زودتر از آنچه که تصور می‌کردیم، رونمایی کند و این اتفاق احتمالا در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2017) که در ماه فوریه در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، عملی خواهد شد.

البته متاسفانه این رونمایی قرار نیست که بر روی صحنه اتفاق بیافتد و خبرگزاری‌ها و کاربران معمولی از آن مطلع نخواهند شد. در واقع گوشی قابل انعطاف سامسونگ در یک اتاق محرمانه قرار خواهد گرفت و تنها آندسته از کارشناسان قابل اعتماد سامسونگ و تعدادی از شرکای تجاری و سهامداران برگزیده قادر به ورود به اتاق خواهند بود تا نمونه‌ی اولیه‌ای از این اسمارت فون تاشو که احتمالا به یکی از انقلابی‌ترین محصولات چند سال اخیر تبدیل خواهد شد را مشاهده کنند.

در کنفرانس سامسونگ چه محصولاتی حضور خواهند داشت؟

نمونه‌ اولیه‌ گوشی قابل انعطاف سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 نمایش داده می‌شود

طبق مکالماتی که تعدادی از منابع قابل اعتماد و نزدیک به سامسونگ در این صنعت با خبرگزاری ETNews انجام داده‌اند، گویا این کمپانی کره‌ای در این مراسم قصد دارد از تعدادی از تکنولوژی‌ها و دستاوردهای جدید خود در عرصه‌ی تولید صفحات نمایش قابل انعطاف مدرن رونمایی کند تا بتواند نیاز و پاسخ بازار در این زمینه را بسنجد. بنابراین شاید ما نتوانیم نمونه‌ اولیه‌ گوشی قابل انعطاف سامسونگ را در این مراسم مشاهده کنیم، اما تعدادی از محصولات جدید در زمینه‌ی صفحات نمایشی که به سمت داخل و به سمت بیرون خم می‌شوند، برای نمایش وجود خواهند داشت تا باعث افزایش هیجان کاربران برای تماشای مراسم شوند.

متاسفانه در حال حاضر هیچکدام از مقامات رسمی و سخنگویان سامسونگ درباره‌ی این مراسم، زمان برگزاری آن و تاریخ رونمایی رسمی و عمومی از گوشی قابل انعطاف این کمپانی صحبتی به میان نیاورده‌اند و بنابراین احتمال این که در نمایشگاه MWC 2017 از چنین محصولاتی رونمایی نشود نیز وجود دارد. هرچند که مطمئنا این کمپانی کره‌ای چنین فرصت فوق‌العاده‌ای را برای نمایش دستاوردهای جدید خود در عرصه‌ی نمایشگرهای قابل انعطاف و انعقاد قراردادهای سودآور بخش تولید نمایشگر خود یعنی سامسونگ دیسپلی با کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی ساخت تلفن‌های همراه هوشمند و دیگر گجت‌های الکترونیکی از دست نخواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*