نسخه 8 اینچی گلکسی تب اس 2 با اندروید نوقا بر روی گیک بنچ رویت شد

نسخه 8 اینچی گلکسی تب اس 2 با اندروید نوقا بر روی گیک بنچ رویت شد

چندی پیش بود که مدل ۹.۷ اینچی تبلت گلکسی تب اس 2 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S2 9.7) در حالی که سیستم عامل اندروید نوقا بر روی آن نصب بود، در تست بنچمارک ظاهر شده بود و حالا نیز نوبت به نسخه‌ی ۸ اینچی این تبلت محبوب رسیده است که به این نسخه از پلتفرم موبایلی گوگل مجهز شود. بنابراین به نظر می‌ر‌سد که سامسونگ به طور جدی در حال کار بر روی این دو دیوایس است تا به‌روزرسانی اندروید 7 نوقا را به زودی در اختیار کاربران آنها قرار دهد.

علاوه بر امتیازات کسب شده در این تست که چندان مد نظر ما قرار ندارند، مشاهده می‌کنید که دیوایس داخل این تست بنچمارک گیک بنچ با شماره مدل SM-T719 لیست شده است. این شماره مدل به معنای این است که تبلت داخل این لیست، در واقع مدل به‌روز شده‌ای از نسخه 8 اینچی گلکسی تب اس 2 که در ماه آوریل سال میلادی گذشته توسط این غول کره‌ای روانه‌ی بازار شده بود؛ در آن زمان پردازنده‌ی اسنپدراگون تولید شده توسط کوالکام به عنوان مغز متفکر اصلی این محصول معرفی شده و سیستم عامل اندروید مارشملو نیز به طور پیشفرض بر روی آن نصب شده بود.

نسخه 8 اینچی گلکسی تب اس 2 با اندروید نوقا بر روی گیک بنچ رویت شد

حالا بعد از انتشار این گزارش، کاربران این نسخه و البته نسخه‌ی بزرگتر گلکسی تب اس 2 میتوانند امیدوار باشند که جدیدترین آپدیت سیستم عامل موبایلی گوگل به زودی برای آنها عرضه شود و رابط کاربری جدید به همراه مجموعه‌ای از قابلیت‌های نرم افزاری جدید در اختیارشان قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*