مژده به اورکلاکر هاي حرفه اي : ماردبرد Z77X-UP7 گيگابايت به زودي در ايران

اولین قدم‌های رده‌بالاترین مادربرد Z77 گیگابایت به بازار با رکورد شکنی همراه بود. Z77X-UP7 پرچم‌دار محصولات مبتنی بر چیپ‌ست Z77 شرکت گیگابایت است که منحصراً برای اورکلاکر‌های حرفه‌ای طراحی شده است.در ادامه با مشخصات بیشتر اژدهای نارنجی گیگابایت با گجت نیوز همراه باشید.

به گزارش گجت نيوز به نقل از برسام، به محض عرضه شدن به بازار، با استفاده از همین محصول رکورد ۷۱۰۲ مگاهرتزی پردازنده Core i7-3770 به ثبت رسیده است. شکل و شمایل این مادربرد به رنگ نارنجی و مشکی مزین شده که امضای مادربرد‌های اورکلاکینگ گیگابایت است.
مهم‌ترین مشخصه Z77X-UP7 مدار تغذیه‌ای است که ۳۲ فاز برای پردازنده، ۳ فاز برای گرافیک مجتمع و ۲ فاز برای رم (VTT) ارایه می‌کند. بهره‌گیری از قطعاتی که ظرفیت عبور جریان ۶۰ آمپری را دارند به دوام و پایداری مادربرد افزوده است. همچنین کلید‌های کمکی اورکلاک روی مادربرد مانند کلید تنظیم میزان BCLK به تسریع و راحتی اورکلاکینگ کمک شایانی می‌کند.

از دیگر مشخصه‌های کاربردی مادربرد Z77X-UP7 قابلیت دریافت و ارایه ۲۰۰۰ واتی توان است. این امر در حالی صورت می‌گیرد که همواره دمای مادربرد در سطوح پایین باقی می‌ماند.
مکان استفاده از چهار کارت گرافیک به طور همزمان در حالت‌های SLI و CrossFireX باعث شده است که این محصول حتی برای گیمر‌ها نیز جذاب باشد. Z77X-UP7 گیگابایت با گارانتی آواژنگ در بازار‌های معتبر کشور عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*