موتو جی 5 / موتو جی 5 پلاس

تصاویر رسمی و مشخصات دو گوشی موتو جی 5 / موتو جی 5 پلاس به بیرون درز کرد

مدتهاست شایعه رونمایی شرکت لنوو از دو گوشی میان رده موتو جی 5 (Moto G5) و موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) در نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا به گوش می‌رسد، حالا به نقل از اطلاعاتی تازه دیگر باید این اتفاق را تایید شده و قطعی بدانیم. اما خبر خوبتر آنکه نیازی نیست حتما تا 26 فوریه زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل منتظر بمانید، چرا که به لطف اطلاعات به دست آمده از سوی یک خرده فروش اسپانیایی‌، اینک ما مشخصات دو گوشی ذکر شده را می‌دانیم. در کنار این مشخصات می‌توانید رندرهای رسمی این دو گوشی که زمان رونمایی از موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس به نمایش درخواهند آمد را نیز می‌توانید در همین جا مشاهده کنید.

موتو جی 5 پلاس

موتو جی 5 / موتو جی 5 پلاس

موتو جی 5 پلاس، مدل قدرتمندتر این خانواده میان رده است. این گوشی از یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و محافظ گوریلا گلس بهره می‌برد. علاوه بر این باید به حضور یک دوربین 12 مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار در قسمت پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی در قسمت جلویی، چیپست اسنپدراگون 625، رم 2 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایتی قابل ارتقا، کیت NFC، قاب دفع کننده آب، اسکنر اثر انگشت و همچنین یک باتری با ظرفیت 3 هزار میلی‌آمپر با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع “TurboPower” اشاره کرد. این گوشی دارای ابعاد 150.2 در 74 در 7.9 میلی‌متر و وزن 155 گرم بوده و در راس بخش نرم افزاری آن نیز پلتفرم اندروید 7 نوقا قرار خواهد داشت.

موتو جی 5

موتو جی 5 / موتو جی 5 پلاس

در سمتی دیگر گوشی موتو جی 5 از یک نمایشگر کوچکتر 5 اینچی، اما با وضوحی یکسان نسبت به برادر بزرگ‌تر خود قرار دارد. این گوشی به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی در قسمت جلویی، چیپست اسنپدراگون 430، رم 2 گیگابایتی، حافظه 32 گیگابایتی قابل ارتقا و یک باتری 2800 میلی‌آمپری با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع 10W مجهز است. علاوه بر این باید به وجود یک اسکنر اثر انگشت، بدنه‌ی دفع کننده آب و سیستم عامل اندروید 7 نوقا اشاره کرد، هرچند متاسفانه خبری از کیت NFC در موتو جی 5 نخواهد بود. از نظر ابعاد نیز این گوشی در حدود 144.3 در 73 در 9.5 میلی‌متر و وزن 145 گرم است.

موتو جی 5 / موتو جی 5 پلاس

همانطور که شما در تصاویر می‌توانید مشاهده کنید، بخش دوربین مدل جی 5 پلاس دارای ارتفاع بیشتری نسبت به بدنه است، درحالی که این ارتفاع در مدل جی 5 دیده نمی‌شود. لازم به ذکر است که هر دو این گوشی ها دارای بدنه‌ای آلومینیومی و رنگ‌های خاکستری (Lunar Grey) و طلایی (Fine Gold) هستند. علاوه بر این، لوگو موتو را نیز به خوبی می‌توانید بر روی قاب پشتی آن‌ها و همچنین در قسمت بالایی نمایشگر جلویی گوشی مشاهده کنید. کمپانی لنوو قصد دارد در نمایشگاه MWC 2017 از این دو گوشی هوشمند میان رده رونمایی کند و ما امیدواریم در آینده‌ای نزدیک از قیمت و زمان عرضه این دو گوشی مطلع شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امیدوارم نسخه پلاس حداقل 3 گیگ رم داشته باشه