هدست موبایل اچ تی سی

آیا به زودی شاهد هدست واقعیت مجازی موبایل اچ تی سی خواهیم بود؟

همانطور که از ارزیابی اخیر بازار موبایل نتیجه گرفتیم، کمپانی اچ تی سی سال‌ها است در سراشیبی قرار گرفته و تنها نرخ سقوط آن سال به سال تغییر پیدا می‌کند. البته کار برای این کمپانی تایوانی به آخر نرسیده و خوشبختانه شاهد انقلاب آن در دنیای واقعیت مجازی هستیم. بر اساس گفته‌های رئیس امور مالی اچ تی سی، چیا لین چانگ (Chia-lin Chang)، اکنون این شرکت خود را به عنوان یک تولیدکننده موفق در عرصه واقعیت مجازی به کاربران شناسانده است. در ادامه همین دستاورد احتمالا به زودی شاهد هدست موبایل اچ تی سی نیز خواهیم بود.

اگرچه هنوز تا رسیدن به مرحله محبوبیت واقعی در عرصه واقعیت مجازی کار زیادی لازم است، اما با در نظر گرفتن موقعیت رو به پیشرفت آن در مقایسه با بخش موبایل، وضعیت بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد. همانطور که بخش موبایل به ضرردهی خود ادامه می‌دهد، هدست اچ تی سی وایو در حال پیروزی در تمامی رقابت‌ها است. خبرخوشحال‌کننده اینجاست که بر اساس گفته‌های آقای چانگ، این کمپانی اکنون مشغول کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی جدید است.

هدست موبایل اچ تی سی و یا هدست وایو 2 ؟

تمامی نگاه‌ها با این حرف مستقیما به سمت هدست اچ تی سی وایو 2 می‌رود، اما آقای چانگ صریحا اعلام کرد محصول جدید کاملا متفاوت خواهد بود. از قرار معلوم این گجت با گوشی‌ های جدید اچ تی سی از سری U سازگار است، اما «این محصول تنها یک هدست برای چپاندن یک گوشی در آن نخواهد بود!»

هدست موبایل اچ تی سیاگرچه این تشریح کمی غیر واضح به نظر می‌رسد، اما در حد و اندازه تصور وضعیت محصول آتی به ما اطلاعات می‌دهد. با در نظر گرفتن این اطلاعات نه چندان شفاف، دو ایده به ذهن می‌آیند. نخست اینکه احتمالا شاهد هدست موبایل اچ تی سی شبیه به سامسونگ گیر وی آر و یا گوگل دی دریم خواهیم بود. این ایده بسیار به جمله «چپاندن یک گوشی در یک هدست» شباهت دارد، اما از آنجایی که می‌دانیم قرار است چنین اتفاقی نیفتد، احتمالا شاهد امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌تری در هدست موبایل اچ تی سی در مقایسه با دو هدست موبایل معروف و قدرتمند کنونی بازار خواهیم بود.

هدست موبایل اچ تی سیایده دیگر می‌تواند توسعه و تولید محصولی خلاقانه باشد که در همکاری با گوشی های هوشمند اچ تی سی کار می‌کند. به عنوان نمونه شاید گوشی های سری U به یک کنترلر برای هدست واقعیت مجازی بعدی تبدیل شوند. به این ترتیب باید شاهد به کار بردن سنسورهای بیشتری در گوشی های هوشمند جدید این شرکت باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*