آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی پد 3 هشت اینچی منتشر شد

آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی پد 3 هشت اینچی منتشر شد

ساعاتی پیش، آپدیت اندروید 7 برای ال جی جی پد 3 مدل 8 اینچی (LG G Pad III 8.0) عرضه شد. در حال حاضر اپراتور کانادایی فیدو (Fido) این آپدیت را منتشر کرده است و فعلا تبلت های متصل به این شبکه قادر به آپدیت هستند.

اندروید 7 برای ال جی جی پد 3 به صورت OTA خواهد بود

با توجه به اینکه این به‌روزرسانی به صورت OTA منتشر شده، ارسال آن به تبلت‌ها در نواحی مختلف ممکن است کمی با تاخیر انجام گیرد. البته اگر شما نیز از آن دسته کاربران کم‌حوصله هستید، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات دستگاه خود، قابلیت آپدیت آندروید 7 برای ال جی جی پد 3 را به صورت دستی انجام دهید.

تبلت ال جی جی پد 3 با 8 میلی‌متر ضخامت، یکی از خوش‌دست‌ترین محصولات این کمپانی کره‌ای است که در زمان عرضه به اندروید 6.0.1 مجهز بود. صفحه نمایش این محصول 8 اینچ اندازه داشته و رزولوشن آن 1200 در 1920 پیکسل است. پردازنده جی پد 3 مدل 8 اینچی از نوع کوالکام اسنپدراگون 617 است که مجموعه حافظه آن از یک رم 2 گیگابایتی به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده و قابلیت اضافه کردن کارت micro SD تا ظرفیت 256 گیگابایت را داراست.

از دیگر امکانات این تبلت می‌توان دوربین عقب و جلوی 5 مگاپیکسلی و یک باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی غیر قابل جابه‌جایی را برشمرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*