مشخصات موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس پیش از رونمایی لو رفت

مشخصات موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس پیش از رونمایی لو رفت

زمانی که لنوو کمپانی موتورولا را تصاحب کرد، این وعده را به کاربران داد تا شانس این را داشته باشند که باز هم محصولاتی با برند محبوب موتورولا در دست بگیرند. سری موتو جی (Moto G) بخش بزرگی از این وعده بود. در حالی که یک هفته تا شروع نمایشگاه MWC 2017 و معرفی احتمالی محصولات جدید این سری مانده، مشخصات موتو جی 5 (Moto G5) و موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) توسط یک فروشگاه آنلاین کلمبیایی لو رفته است.

مشخصات موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس پیش از رونمایی لو رفت

مشخصات موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس

جالب‌ترین نکته درمورد این گوشی های میان رده کاهش ابعاد صفحه نمایش در مقایسه با نسل قبل از آن است. موتو جی 4 (Moto G4) و جی 4 پلاس (Moto G4 Plus) دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی بودند در حالی که لنوو تصمیم گرفته از یک نمایشگر 5.2 اینچی در جی 5 پلاس و یک نمایشگر 5 اینچی در جی 5 استفاده کند. رزولوشن در نسل پنجم همان فول HD است که نتیجه‌ی آن کیفیت بالای تصویر به دلیل افزایش چگالی پیکسل‌های صفحه نمایش است.

مشخصات موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس پیش از رونمایی لو رفت

هر دو محصول از پردازنده‌های اسنپدراگون قدرت گرفته‌اند؛ جی 5 با اسنپدراگون 430 از راه خواهد رسید در حالی که برادر بزرگترش به اسنپدراگون 625 مجهز خواهد شد. رم هر دو گوشی 2 گیگابایت خواهد بود. موتو جی 5 از حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد ولی ظرفیت جی 5 پلاس دو برابر آن یعنی 64 گیگابایت خواهد بود. اگر این مقدار حافظه نیازهای شما را برطرف نمی‌کند، نگران نباشید؛ لنوو اسمارت فون های خود را جهت گسترش حافظه به شیار microSD مجهز می‌کند.

باتری موتو جی 5 پلاس ظرفیتی 3000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت اما گوشی کوچکتر، دارای یک باتری با ظرفیت 2800 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

انتظار می‌رود هر دو محصول در هفته آینده و در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون رونمایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*