مدیرعامل ال جی دیسپلی و تایید آیفون خمیده

مدیرعامل ال جی دیسپلی: تنها یک مدل آیفون خمیده خواهد بود

به گفته اپل، سامسونگ قصد ندارد امسال از تمامی پنل های خمیده اولد تولید خود برای گوشی های برند خودش استفاده کند و ظاهرا بخشی از آن به گوشی های شرکت اپل اختصاص خواهد یافت. در همین راستا، مدیرعامل شرکت ال جی دیسپلی (LG Display) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نمایشگرهای موبایلی اعلام کرده است که اپل قادر نخواهد بود برای تمامی آیفون های خود از نمایشگرهای خمیده استفاده کند. Han Sang-beom مدیرعامل این شرکت کره‌ای در اجلاس «انجمن صنعت نمایشگرهای کره» در سئول عنوان کرده است که در حال حاضر نباید انتظار داشت اپل به صورت 100 درصدی به سمت استفاده از تکنولوژی OLED مهاجرت کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل برنامه‌های ویژه‌ای را برای گوشی های آینده خود تدارک دیده است و در این سمت ال جی نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نمایشگرهای موبایلی جهان می‌تواند مورد توجه این کمپانی کالیفرنیایی باشد اما تا بدین لحظه هیچ خبری از همکاری این دو شرکت نبوده و تنها نام سامسونگ به عنوان تامین کننده نمایشگرهای آیفون بعدی اپل به گوش می‌رسد. با این حال مدیرعامل ال جی دیسپلی در ادامه عرایض خود عنوان می‌کند با توجه به محموله‌ی نمایشگر اولد خمیده مورد نیاز سالانه اپل که مربوط به چیزی در حدود 220 الی 330 میلیون دستگاه آیفون است، این نمایشگر نمی‌تواند تنها گزینه آیفون های جدید این شرکت باشد.

مدیرعامل ال جی دیسپلی و تایید آیفون خمیده

هم سویی صحبت‌های مدیرعامل ال جی دیسپلی با مینگ چی کو در مورد آیفون های جدید اپل

این صحبت مدیر شرکت ال جی دیسپلی را می‌توانیم هم سو با ادعاهای مینگ چی کو، یکی از تحلیلگران بزرگ اپل بدانیم که عنوان کرده بود آیفون جدید اپل در ماه سپتامبر با سه مدل مختلف پا به عرصه خواهد گذاشت. به عقیده کو دو مدل از این محصولات آیفون 7 اس (iPhone 7S) و آیفون 7 اس پلاس (iPhone 7S Plus) نام خواهند داشت که مجهز به نمایشگرهای معمولی ال سی دی هستند. اما به جز این دو، یک مدل با نام آیفون 8 (iPhone 8) نیز عرضه خواهد شد که همراه با نمایشگر اولد خود با قیمتی بیش از 1000 دلار به فروش خواهد رسید. ظاهرا اپل تنها 70 میلیون قطه از نسخه منحصر به فرد و ویژه آیفون 8 را تولید خواهد کرد. این تعداد دقیقا با تعداد پنل‌های اولد سفارش داده شده به شرکت سامسونگ که اوخر سال گذشته میلادی خبر آن به بیرو درز پیدا کرد، برابری می‌کند.

در حال حاضر بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی های آیفون در سراسر جهان در انتظار عرضه گوشی آیفون 8 هستند و باید دید با توجه به مجهز بودن آن به یک نمایشگر خمیده، کلید هوم جدید، چندی از امکانات جدید دیگر و البته عرضه آن به تعداد بسیار محدود، این گوشی چه قیمتی را به خود اختصاص خواهد داد. این درحالیست که دو گوشی آیفون 7 اس / 7 اس پلاس که نسخه‌ی بهبود یافته گوشی های خانواده آیفون 7 هستند، با قیمت به مراتب کمتری از آیفون ویژه امسال به فروش خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظر من امسال هم مثل سالهاى گذشته اپل ٢ مدل گوشى تولید میکنه
    چون اگه این کارو نکنه سال بعدش به مشکل میخوره
    چجورى میتونه هر سال ٣ مدل گوشى روانه بازار کنه در صورتى که هم رقبا قوى شدن هم ٣ سال که گوشیاش فرق چندانى با هم نداشتن