تاریخ احتمالی رونمایی از نسل جدید شیائومی می مکس فاش شد

تاریخ احتمالی رونمایی از نسل جدید شیائومی می مکس فاش شد

به تازگی گزارش جدیدی از سوی منابع چینی منتشر شده است که درباره‌ی تاریخ احتمالی رونمایی از نسل دوم فبلت شیائومی می مکس (Xiaomi Mi Max) صحبت می‌کند. این گزارش که در قالب یک پست بر روی شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو قرار گرفته، علاوه بر تاریخ معرفی، درباره‌ی مشخصات این محصول نیز توضیحاتی را ارائه داده است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، احتمالا این برند چینی قصد دارد در ماه می (اواسط اردیبهشت ماه ۹۶) از نسل جدید این محصول رونمایی کند. این گوشی غول‌پیکر که احتمالا شیائومی می مکس ۲ نام بگیرد، از نمایشگری ۶.۴۴ اینچی برخوردار خواهد بود. اما به غیر از نمایشگر که ابعاد آن با مدل اولیه یکسان خواهد بود، این دیوایس از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ به عنوان مغز متفکر خود بهره می‌برد که تغییری مهم نسبت به نسل قبلی محسوب خواهد شد.

تاریخ احتمالی رونمایی از نسل جدید شیائومی می مکس فاش شد

دیگر مشخصات فنی شیائومی می مکس 2

یک باتری قدرتمند با ظرفیت شارژدهی ۵ هزار میلی‌آمپر به خوبی قادر خواهد بود نیروی مورد نیاز برای عملکرد این غول الکترونیکی هوشمند را فراهم کند. از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، بدنه‌ای فلزی با تغییرات محدود نسبت به مدل اولیه و افزایش عمر باتری نیز به عنوان دیگر ویژگی‌های قابل توجه در نسل جدید شیائومی می مکس نام برده شده است.

البته تمام این امکانات جدید گویا قرار است قیمت این محصول را نیز بالاتر ببرد تا همگام با گران‌تر شدن تعدادی از اسمارت فون‌های شیائومی، حالا شاهد این افزایش در قیمت فبلت محبوب این برند چینی نیز باشیم. گفتنی است که هیچکدام از این اطلاعات توسط شیائومی و منابع نزدیک به این کمپانی تایید نشده‌اند و تا به حال تصویر و یا جزییات جالبی از این دیوایس از سوی منابع معتبر به انتشار نرسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*