جعبه گشایی نینتندو سوییچ

ویدیوی رسمی جعبه گشایی نینتندو سوییچ منتشر شد

اگر اخبار پیشین را دنبال کرده باشید، باید بدانید که شخصی یک کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) را درست دو هفته قبل از عرضه رسمی آن به بازار از یک فروشگاه بدون نام دریافت کرد. کاربر دریافت‌کننده کنسول، چندین تصویر و ویدیو را از نینتندو سوییچ ثبت کرده و آن‌ها را منتشر کرد. بعدها مشخص شد این دستگاه توسط کارمندان یکی از نقاط توزیع نینتندو در ایالات متحده آمریکا دزدیده شده است، به همین دلیل کاربر خاطی دستگاه را به شرکت بازگرداند. اکنون می‌بینیم که ویدیوی رسمی جعبه گشایی نینتندو سوییچ ، ده روز مانده به عرضه آن به بازار توسط خود شرکت منتشر شده است.

دیگر به تماشای جعبه گشایی نینتندو سوییچ توسط کاربران نیازی نیست

دیگر نیازی نیست تا برای مشاهده جعبه گشایی نینتندو سوییچ ، به انتظار انتشار تصاویر و ویدیوهایی از کاربران بنشینیم، چرا که اکنون ویدیوی رسمی آن به صورت آنلاین منتشر شده است. کارمندان Nintendo Minute این افتخار و شانس را داشتند تا ویدیوی جعبه گشایی نینتندو سوییچ را به صورت آنلاین در یوتیوب منتشر کنند تا به این ترتیب کاربران به منابع غیر رسمی درباره جزییات کنسول جدید این شرکت نیاز نداشته باشند.

جعبه گشایی نینتندو سوییچ

 

این ویدیو نمایی بسیار زیبا از صفحه نمایش لمسی کنسول، محل قرارگیری خروجی‌ها، کارت بازی، اسپیکرها، محل قرارگیری کارت حافظه جانبی و دیگر اجزای دستگاه را به کاربران نمایش ‌می‌دهد. در جعبه گشایی نینتندو سوییچ همچنین شاهد کنترلرهای Joy Con بوده و علاوه بر آن اطلاعاتی پیرامون گزینه‌ها و امکانات هر دسته بازی به دست می‌آورید.

ویدیو کمی طولانی بوده و تا انتهای آن حدود یازده دقیقه زمان می‌برد، اما اگر درباره امکانات کنسول جذاب و جدید این شرکت کنجکاو شده‌اید، با تماشای جعبه گشایی نینتندو سوییچ اطلاعات کاملی پیرامون آن به دست می‌آورید. گفتنی است نینتندو این کنسول را در سوم مارس (پانزدهم اسفند) به بازار عرضه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*