آیفون 7 پلاس تست عیب یابی Sprint را می‌گذراند و روز بعد منفجر می‌شود!

آیفون 7 پلاس تست عیب یابی Sprint را می‌گذراند و روز بعد منفجر می‌شود!

اپل تحقیقات خود برای یافتن علت انفجار آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) متعلق به یکی از کاربران خود را آغاز کرده است. این آیفون که به شخصی به نام بریانا اولیواس (Brianna Olivas) تعلق داشته است، گویا به مشکلات فنی خاصی دچار شده بود و انفجار، پس از این رخ میدهد که او گوشی خود را برای عیب‌یابی به نزد متخصصان برده است!

در واقع ماجرا از این قرار است که اولیواس پس از این که آیفون 7 پلاس او روشن نمی‌شده است، آن را به نزد یکی از متخصصان فروشگاه اپراتور مخابراتی اسپرینت که آن را از آنجا خریداری کرده بوده است، میبرد. کارشناس این فروشگاه پس از بررسی و انجام تست‌های عیب‌یابی بر روی آیفون او، اعلام می‌کند که این آیفون 7 پلاس بعد از روشن شدن، رفتار عجیبی از خود نشان داده است، اما در کل، مشکل خاصی در سخت افزار آن وجود ندارد.

این کاربر نیز اسمارت فون خود را تحویل گرفته و آن را به خانه می‌برد. صبح روز بعد، نامزد اولیواس، آیفون 7 پلاس او را از شارژر رسمی اپل جدا کرده و آن را بر روی کمدی که در اتاق قرار داشته، می‌گذارد. بعد از پاسخگویی به تماس، او ناگهان از گوشه‌ی چشم خود متوجه خروج دود از این دیوایس می‌شود و بلافاصله بعد از این اتفاق، آن را به درون حمام پرتاب می‌کند! اینجاست که آیفون مربوطه منفجر شده و پس از آن، ماجرا رسانه‌ای می‌شود.

آیفون 7 پلاس تست عیب یابی Sprint را می‌گذراند و روز بعد منفجر می‌شود!

اپل البته دیوایس معیوب را تحویل گرفته و یک گوشی جدید را به این کاربر اهدا کرده است. یکی از سخن‌گویان رسمی اهالی کوپرتینو نیز اعلام کرده است که با کاربر مربوطه در تماس است تا پرونده‌ی مربوط به این آیفون 7 پلاس به سرانجام برسد. گویا یکی از کارشناسان بخش Genius یکی از اپل استورهای رسمی اپل بعد از مشاهده‌ی این دیوایس، به او اعلام کرده است که تا به حال چنین چیزی را مشاهده نکرده بوده است:

من خوابیده بودم و گوشی من نیز در حال شارژ شدن و در نزدیکی سر من قرار داشت. نامزد من گوشی را برداشت و آن را بر روی کمد قرار داد و سپس به دستشویی رفت… در همین حال او از گوشه‌ی چشم خود مشاهده کرد که از آیفون من دود بلند می‌شود و صدایی مانند فش فش نیز به گوش رسید. به محض این که او به سرعت به گوشی رسید، آیفون در حال آتش گرفتن بود و او بلافاصله اسمارت فون را برداشت و آن را به درون دست‌شویی پرتاب کرد… به محض این که او دیوایس را پرتاب کرد، گوشی منفجر شده و دود بیشتری از درون آن در فضا پخش شد.

خانم اولیواس بعد از ارائه‌ی توضیحات بالا، اعلام کرد که از یک شارژر رسمی اپل برای شارژ آیفون 7 پلاس خود استفاده می‌کرده است. بنابراین یکی از احتمالات مورد نظر در چنین پرونده‌هایی که می‌توانند ناشی از استفاده از شارژرهای شخص ثالث باشد، در مورد او صدق نمی‌کند. در حال حاضر هنوز اپل پاسخ دقیقی در مورد این حادثه و دلیل انفجار دیوایس 7 پلاس این کاربر منتشر نکرده است، اما به محض اطلاع از دلیل این حادثه، آن را از طریق گجت نیوز به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

*تصاویری که در این مطلب منتشر شده‌اند، در توییتر توسط بریانا اولیواس و درست پس از وقوع این حادثه رسانه‌ای شده‌اند.

آیفون 7 پلاس تست عیب یابی Sprint را می‌گذراند و روز بعد منفجر می‌شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای بابا آیفون تو چرا آخه ؟؟ ناامیدمون کردی