مراسم رونمایی از گوشی بلک بری KeyOne

پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی بلک بری KeyOne

صبح امروز بود که اطلاعات کامل مربوط به بلک بری مرکوری (BlackBerry Mercury) با نام جدید کی وان (BlackBerry KEYone) در اختیار کاربران قرار گرفت. اما اگر می‌خواهید با این گوشی جدید به صورت ویژه آشنا شوید، بهتر است یک ساعت دیگر، مراسم رونمایی از گوشی بلک بری KeyOne را پیش از برگزاری رسمی MWC 2017 به صورت زنده و آنلاین از طریق شبکه اجتماعی یوتیوب تماشا کنید.

مراسم رونمایی از گوشی بلک بری KeyOne توسط شرکت TCL برگزار می‌شود

امروز اطلاعات مربوط به گوشی جدید بلک بری توسط شرکت “TCL” که حالا صاحب بخش کسب و کار بلک بری است، منتشر شد. درنتیجه، رونمایی رسمی KeyOne نیز بر عهده این شرکت چینی خواهد بود.

همان‌طور که پیشتر نیز اعلام کرده بودیم، گوشی کی وان همراه با کیبورد فیزیکی و دوست‌داشتنی همیشگی و با قابلیت‌های بسیار همچون پشتیبانی از فرمان لمسی و سنسور اسکنر اثر انگشت پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. به‌علاوه صفحه نمایش 4.5 اینچی با نسبت تصویر متفاوت 3:2 و تراشه اسنپدراگون 625 از دیگر ویژگی‌های اصلی این دستگاه محسوب می‌شود. همچنین وجود سنسور IMX378 که پیشتر در گوشی گوگل پیکسل (Google Pixel) به‌کار گرفته‌شده بود، می‌تواند این اسمارت فون جدید را به رقیبی سرسخت برای دیگر شرکت‌ها تبدیل کند. بنابر اطلاعات موجود، کی وان هنگام عرضه در آمریکای شمالی با شبکه 4G LTE اپراتورهای “AT&T” و تی-موبایل سازگاری کامل خواهد داشت.

برای تماشای آنلاین و زنده مراسم رونمایی از گوشی بلک بری KeyOne ، می‌توانید از همین پست و از این لینک استفاده کنید.

درادامه از شما دعوت می‌کنیم تا تصاویر رسمی بلک بری کی وان را تماشا کنید:

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*