مقایسه ابعاد ال جی G6 با آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 7 اج، پیکسل ایکس ال و دیگر رقبا

مقایسه ابعاد ال جی G6 با آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 7 اج، پیکسل ایکس ال و دیگر رقبا

بعد از گذشت ماه‌ها و انتشار صدها شایعه، گزارش، رندر‌های سه بعدی، و البته این اواخر، افشاگری‌های خود کمپانی سازنده، سرانجام لحظاتی پیش و در جریان کنفرانس خبری ال جی در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون از ال جی جی 6 (LG G6) به عنوان پرچمدار سال ۲۰۱۷ این برند کره‌ای رونمایی شد.

با توجه به این که جذابیت و هیجان بسیار بالایی پیرامون این محصول به وجود آمده بود، طرفداران و کاربران انتظار داشتند که حداقل از حیث طراحی، ال جی G6 به عنوان پرچمدار یک غول دنیای موبایل، طراحی جالب توجه و مدرن‌تری داشته باشد. اما این‌طور نیست و در اولین نگاه به این محصول، متوجه شباهت‌های متعدد پنل جلو و عقب آن به دیگر گوشی های هوشمند اندرویدی خواهید شد.

برخورداری از یک بدنه‌ی تمام فلزی، طراحی براق، دوربین‌های دارای ساختگار دوگانه بر روی پنل پشتی به عنوان یکی از امضاهای اصلی محصولات بالا رده‌ی ال جی و البته نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بسیار جذاب، از ویژگی‌هایی هستند که چندان جدید و نوآورانه به شما نمی‌آیند، اما پیش از این امتحان خود را پس داده‌اند و میتوانند موفقیت ال جی G6 در بازار را حداقل برای آن دسته از کاربرانی که پرچمداران پیشین این برند کره‌ای را در اختیار ندارند، تضمین کنند.

مقایسه ابعاد ال جی G6 با آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 7 اج، پیکسل ایکس ال و دیگر رقبا

در بحث ابعاد، گوشی ال جی G6 دارای طولی معادل ۱۴۸.۹ میلی‌متر، عرضی معادل ۷۱.۹ میلی‌متر و ضخامتی به میزان ۷.۹ میلی‌متر خواهد بود. با توجه به این که کمپانی سازنده‌ای از نمایشگری ۵.۷ اینچی برای تولید این دیوایس استفاده کرده است، نسبت نمایشگر به بدنه‌ به رقمی معادل ۷۸.۷۳ درصد میرسد که عدد قابل توجهی به شمار می‌رود. برای این که بهتر نسبت این رقم به دیگر محصولات ال جی را متوجه شوید، بهتر است بدانید که ال جی جی ۵ از طولی معادل ۱۴۹.۴ میلی‌متر برخوردار است و با وجود این که بلندتر از پرچمدار ۲۰۱۷ این کمپانی ساخته شده، اما از نمایشگری با ابعاد ۵.۳ اینچ برخوردار است. یا به طور مثال ال جی وی ۲۰ که ۱۵۹.۷ میلی‌متر طول دارد، اما از نمایشگری ۵.۷ اینچی برخورداری شده و این یک پیشرفت جذاب برای کاربران به شمار می‌آید.

در گالری تصاویر زیر شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید در مقایسه‌ای که از سوی وب‌سایت فون آرنا انجام شده، ابعاد ال جی G6 در مقایسه با سایر پرچمداران دنیای گوشی های هوشمند را بسنجید:

مقایسه‌ی تصویری ابعاد ال جی G6 با گوشی‌های پرچمدار دنیای اندروید و آی او اس

مقایسه ابعاد ال جی G6 با آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 7 اج، پیکسل ایکس ال و دیگر رقبا مقایسه ابعاد ال جی G6 با آیفون 7 پلاس، گلکسی اس 7 اج، پیکسل ایکس ال و دیگر رقبا

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. خرید انواع لوازم جانبی LG و همچنین لوازم جانبی LG G6 با بهترین قیمت و انواع لوازم جانبی V20 از بهترین برند های جهان عرضه شده در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*