نمونه عکس های دوربین اکسپریا ایکس زد اس

نمونه عکس های گرفته‌شده با اکسپریا ایکس زد اس منتشر شد؛ قدرت دوربین Motion Eye

دوربین گوشی های سونی همیشه جزو نقاط قوت آنها بود که بسیاری از طرفداران را نیز به واسطه همین کیفیت دوربین، مجذوب خود کرده است. اما همانطور که می‌دانید، این کمپانی در نمایشگاه MWC 2017 حضور فعالی داشته و علاوه بر اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) با صفحه نمایش خیره‌کننده 4K، سه محصول دیگر را نیز معرفی کرده است. اگر شما نیز مثل ما می‌خواهید عملکرد دوربین این محصولات را مشاهده کنید، در ادامه می‌توانید نمونه عکس های دوربین اکسپریا ایکس زد اس (Xperia XZs)، یکی از محصولات خانواده جدید سونی را ببینید.

سونی علاوه بر رونمایی از نسخه پریمیوم پرچمدار خود در کنگره جهانی موبایل، اکسپریا ایکس زد اس را نیز معرفی کرده است. این کامپکت سونی با صفحه نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن 1080 پیکسل خود، اندازه‌ای خوش‌دست داشته و بدون ایجاد مزاحمت برای کاربر، در جیب او قرار می‌گیرد. از دیگر مشخصات این اسمارت فون می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی، اسپیکرهای استریو، قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و سنسور دوربین 19 مگاپیکسلی ساخت سونی اشاره کرد که قادر است ویدیوهای صحنه‌آهسته زیبایی با نرخ 960 فریم بر ثانیه ضبط کند.

این همان تکنولوژی “Motion Eye” است که سونی در در دوربین اکسپریا ایکس زد پریمیوم استفاده کرده و می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای را داشته باشد. به تازگی نمونه عکس های دوربین اکسپریا ایکس زد اس در فضای بسته اتاق گرفته و منتشر شده است که آن را در گالری زیر مشاهده خواهید کرد. با توجه به اینکه رزولوشن این تصاویر 19 مگاپیکسلی بوده و در اندازه واقعی هستند، بنابراین حجم بالایی داشته و ممکن است لود شدن آنها زمان‌بر باشد. پس تا بارگذاری کامل نمونه عکس ها صبر کنید.

گالری نمونه عکس های دوربین اکسپریا ایکس زد اس

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*