گالری عکس هواوی پی 10 پلاس

نگاه نزدیک به گوشی هواوی پی 10 پلاس : پرچم‌دار درشت هیکل چینی!

از چندی قبل شاهد یک روال جالب در دنیای گوشی های هوشمند هستیم. گوشی‌سازان نه تنها پرچمداران، بلکه در برخی مواقع محصولات میان‌رده‌ی خود را نیز در دو یا چند نسخه عرضه کرده و تلاش می‌کنند تا با احترام به مشتریان و دادن حق انتخاب بیشتر به آ‌نان، توجه‌شان را جلب کنند. این تنوع نسخه ممکن است تنها به بخش حافظه اعم از رم و یا ظرفیت داخلی محدود شود، اما در برخی مواقع ممکن است نسبت به مدل پایه جهش قابل توجهی داشته باشد. هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) را باید از جمله این محصولات در نمایشگاه MWC 2017 دانست که نسخه قدرت‌مندتر پرچمدار جدید هواوی محسوب می‌شود. بهتر است تا با نگاه به مشخصات و همچنین گالری عکس هواوی پی 10 پلاس ، تفاوت‌های ظاهری و سخت افزاری آن را مشخص کنیم.

در نگاه نزدیک به گوشی هواوی پی 10، به دنباله‌روی آن از نسل پیشین خود اشاره کرده و به زیبایی ظاهری و طراحی شکیل آن اقرار کردیم. بدون شک اگر هواوی مدل پلاس را از لحاظ ظاهری و یا سخت افزاری نسبت به مدل پایه توسعه ندهد، حداقل آن را در همین سطح نگه خواهد داشت. با توجه به این موضوع باز هم شاهد طراحی زیبای بدنه و عرضه گوشی در هشت رنگ مختلف هستیم. همان‌طور که از تصاویر گالری عکس هواوی پی 10 پلاس واضح است، نخستین تفاوت بارز این گوشی، داشتن اندازه بزرگتر است.

یکی از مهمترین تغییرات هواوی پی 10 پلاس در مقایسه با همتای پیشین خود یعنی پی 9 پلاس، به صفحه نمایش آن مربوط می‌شود. در سال گذشته هر دو نسخه پرچمدار سری پی هواوی، به یک صفحه نمایش فول اچ‌دی مجهز شدند، در حالی که امسال می‌بینیم وضوح صفحه نمایش مدل پلاس به رزولوشن برتر کیو اچ‌دی افزایش یافته است. هواوی برخلاف دیگر کمپانی‌ها، به دلایل نامعلومی روی خوشی به این بازه رزولوشون نشان نمی‌دهد، در حالی که وضوح کیو اچ‌دی، امروز در میان پرچمداران یک مشخه متداول و ثابت است.

گالری عکس هواوی پی 10 پلاسجای خوشحالی است که در میان چهار شاهکار طراحی هواوی یعنی پی 9، پی 9 پلاس، پی 10 و همچنین پی 10 پلاس، صفحه نمایش یک مدل به رزولوشن کیو اچ‌دی مجهز شده است. گفتنی است علاوه بر رزولوشن، شاهد افزایش قابل توجه تراکم پیکسلی در مدل پلاس هستیم که روی هم رفته کیفیت خیره‌کننده صفحه نمایش را تضمین می‌کنند.

اگرچه مهمترین بخش سخت افزار یعنی چیپست آن همانند مدل پایه کایرین 960 باقی مانده، اما در بخش حافظه شاهد وجود یک آپشن اضافی هستیم. در مقایسه با پی 10 که تنها با حافظه رم 4 و ظرفیت داخلی 64 گیگابایت در دسترس است، نسخه دیگری شامل 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای داخلی برای هواوی پی 10 پلاس عرضه شده است. بعد از طراحی، مهمترین ویژگی گوشی های اخیر سری پی به دوربین آن‌ها مربوط می‌شود که در مدل پلاس با کاهش اپرچر از f2.2 (در پی 10) به f1.8، به عمق میدان بیشتری دست پیدا کرده است. به عنوان یک تغییر دیگر این مدل در مقایسه با نسخه پایه، باید به پشتیبانی آن از شبکه 4.5G اشاره کرد.

گالری عکس هواوی پی 10 پلاس

بدنه بزرگتر به معنی برای باتری بزرگتر است، به همین دلیل شاهد یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی هستیم. همان‌طور که از گالری عکس هواوی پی 10 پلاس به خوبی مشخص است، تفاوت ظاهری خاصی میان دو مدل وجود ندارد. انتظار داشتیم تا هواوی پی 10 پلاس، از مدل پایه فاصله قابل توجهی گرفته و به صفحه نمایش به مراتب بزرگتری مجهز شود، اما در هر صورت این مدل را می‌توان تجربه‌ای دلچسب برای بهره‌بردن از دوربین لایکا در کنار طراحی خیره‌کننده و صفحه نمایشی باکیفیت دانست. پیش از تماشای گالری عکس هواوی پی 10 پلاس بد نیست نگاهی سریع به مشخصات اصلی آن بیندازیم.

مشخصات فنی گوشی موبایل هواوی پی 10 پلاس :

  • ابعاد 153.5 در 74.2 در 7 میلی‌متر
  • وزن 165 گرم
  • دو سیم‌کارت با پشتیبانی از شبکه‌های GSM / HSPA / LTE
  • نمایشگر آی‌پی‌اس نئو 5.5 اینچی با وضوح QHD (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) / تراکم پیکسلی 534 پی‌پی‌آی / نسبت صفحه به بدنه 73.2 درصد / محافظت با گوریلا گلس 5
  • سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا
  • چیپست کایرین 960 شامل دو پردازنده چهار هسته‌ای (چهار هسته 2.4 گیگاهرتزی Cortex-A73 + چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A53)
  • پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8
  • 4 و یا 6 گیگابایت رم
  • 64 و یا 128 گیگابایت حافظه داخلی / پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت
  • دوربین دوگانه 20 + 12 مگاپیکسلی (نخستین برای ثبت سیاه و سفید، دومین یک لنز رنگی عادی) / اپرچر f/1.8 / دارای تثبیت‌کننده تصویر نوری
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • باتری غیر قابل تعویض 3750 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع
  • یواس‌بی نسخه C
  • عرضه شده در هشت رنگ فوق‌العاده شاد

ویدیوی نگاه نزدیک به گوشی هواوی پی 10 پلاس :

گالری عکس هواوی پی 10 پلاس :

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017.فروش ویژه انواع لوازم جانبی Huawei و لوازم جانبی گوشی p10 از بهترین برند ها و لوازم جانبی mate 9 عرضه شده در فروشگاه جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*