اولین پیش خرید ال جی جی 6

استقبال شدید کاربران کره جنوبی از اولین پیش خرید ال جی جی 6

یکی از مهمترین گوشی های معرفی شده در نمایشگاه MWC 2017، پرچمدار جدید ال جی بود. ال جی جی 6 (LG G6) از همان ابتدای رونمایی نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرد و بازخورد بسیار خوبی را از کاربران جهانی دریافت کرد. غول کره‌ای پس از یک سال ناموفق تصمیم گرفت در پرچمدار جدیدش، طراحی ماژولار به کار رفته در جی 5 را کنار گذشته و تنها دوربین دوگانه آن را مجددا تکرار کند. با توجه به این تغییرات، شاهد استقبال خوب کاربران از اولین پیش خرید ال جی جی 6 هستیم.

آمار بالای پیش خرید ال جی جی 6 به خاطر جوایز بی‌نظیر ال جی است

بر اساس گفته‌های ZDNet از کره جنوبی، اولین پیش خرید ال جی جی 6 در همین کشور نتیجه بسیار خوبی تاکنون داشته است، چرا که طی مدت زمان چهار روز، چیزی نزدیک به 40 هزار نفر برای آن اقدام کرده‌اند. البته این استقبال باورنکردنی بدون دلیل نیست، چرا که شرکت ال جی به ازای خرید هر گوشی جی 6 تا حدود 390 دلار لوازم جانبی به صورت جایزه به خریداران اهدا می‌کند. آن طور که مشخص است، موفقیت اولین پیش خرید ال جی جی 6 در دفعات بعدی نیز تکرار خواهد شد، چرا که زیبایی ظاهری و طراحی خاص این گوشی چشم کاربران را گرفته است!

اولین پیش خرید ال جی جی 6

 

بیشتر بخوانید:

ال جی جی 6 رسما معرفی شد

مقایسه دوربین ال جی جی 6 با ال جی جی 5 : جدال خانوادگی لنز ها!

اگر برای اولین بار اسم این گوشی را می‌شنوید، در ادامه به صورت مختصر به مشخصات آن اشاره خواهیم کرد. صفحه نمایش کیو اچ‌دی 5.7 اینچی دارای نسبت ابعاد 18:9، تراشه اسنپدراگون 821، فضای داخلی 32 و یا 64 گیگابایتی در کنار 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار و سیصد میلی‌آمپر ساعتی، وجود حسگر اثر انگشت و استفاده از اندروید نوقا 7.0 را باید از جمله مهمترین ویژگی‌های ال جی جی 6 دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*