آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و اس 6 پلاس به تاخیر افتاد

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج به تاخیر افتاد

مدتی پیش، اخباری مبنی بر عرضه آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 (Samsung Galaxy S6) و گلکسی اس 6 اج (Samsung Galaxy S6 Edge) تا اوایل اسفند شنیدیم. اما اکنون به نیمه اسفندماه رسیده‌ایم و هنوز خبری از عرضه این بروزرسانی نشده است.

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج شاید زمانی دیگر

بر اساس گزارش واحد بریتانیای سامسونگ، آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج به دلیل «بررسی کیفیت» بیشتر آن به تاخیر افتاده است. ظاهرا در حال حاضر گلکسی S6 و محصولات هم‌خانواده‌اش آمادگی میزبانی از جدیدترین نسخه اندروید را نداشته و اقدامات اصلاحی بیشتری برای این منظور نیاز است. پس تا لحظه نوشتن این مطلب، تاریخی برای عرضه آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج از سوی سامسونگ گفته نشده و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال، جای امیدواری‌ست که این مشکل به زودی از سوی کمپانی سازنده حل شود.

با توجه به اینکه 2 سال از عرضه گلکس اس 6 و اس 6 پلاس می‌گذرد، احتمالا اندروید 7 نوقا آخرین آپدیت بزرگ برای این گوشی ها باشد. این وضعیت برای محصول جدیدتر این خانواده، یعنی گلکسی اس 6 اج پلاس نیز صادق است. با این اوصاف، این امیدواری وجود دارد که آپدیت امنیتی برای خانواده گلکسی S6 سامسونگ تا مدت‌ها پس از پایان سال 2017 ادامه داشته باشد.

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و اس 6 پلاس به تاخیر افتاد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بعد از اپدیت اندروید 7 گوشی ریجستر شد راهی هس که کمک کنید؟