تاریخ ورود گلکسی اس 8 به بازار یک هفته به تاخیر افتاده است؟

تاریخ ورود گلکسی اس 8 به بازار یک هفته به تاخیر افتاده است؟

سرعت انتشار شایعات و گزارش‌های جدید درباره‌ی پرچمداران سال ۲۰۱۷ سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و مدل پلاس آن این روزها به شدت بالا رفته است و کار به جایی رسیده که دنبال کردن آن حتی برای خبرگزاری‌های سریعی نظیر گجت نیوز هم دشوار شده است! اما یکی از موارد مهمی که اکثریت کاربران در این گزارشات به دنبال اطلاع یافتن از آن میگردند، تاریخ دقیق رونمایی و عرضه‌ی این اسمارت فون های جذاب به بازارهای جهانی است.

خوشبختانه در اکثر اخبار منتشر شده درباره‌ی گلکسی اس 8 شاهد این بوده‌ایم که تاریخ عرضه‌ی آن به بازار، تفاوت چندانی با گزارش‌های دیگر نداشته است و در اکثر این مطالب، روز ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت ماه ۹۶) به عنوان آغاز عرضه‌ی عمومی پرچمداران سامسونگ به بازار اعلام شده است. البته تا به اینجا دلیلی نیز برای قبول نکردن این تاریخ وجود نداشت، زیرا همان منابعی که تایید کرده‌ بودند رونمایی از گلکسی اس 8 در ۲۹ مارس (۹ فروردین ماه ۹۶) اتفاق خواهد افتاد، اعلام کرده بودند که عرضه‌ی عمومی آن نیز از ۲۱ آوریل آغاز خواهد شد و تا همین امروز، این زمان‌بندی را به عنوان یک برنامه‌ی قابل قبول و مورد تایید منابع نزدیک به سامسونگ، قبول داشتیم.

اما حالا یکی از آن منابع معتبر، به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرده و نظر خود درباره‌ی تاریخ ورود گلکسی اس 8 به بازار را تغییر داده است. داریم درباره‌ی ایوان بلس، افشاکننده‌ی معروف توییتری، صحبت می‌کنیم. او که تحت حساب کاربری @evleaks در توییتر تا به اینجای کار ده‌ها مطلب و عکس مختلف را درباره‌ی محصولات بعدی این برند کره‌ای فاش کرده است، باور دارد که تاریخ ورود پرچمداران سال جاری این برند کره‌ای، یک تاخیر بسیار کوچک دریافت کرده است.

تاریخ عرضه‌ی گلکسی اس 8 چه روزی خواهد بود؟

تاریخ ورود گلکسی اس 8 به بازار یک هفته به تاخیر افتاده است؟

البته این نکته را توجه داشته باشید که با توجه به این که سامسونگ هنوز هیچ تاریخی را برای برگزاری مراسم رونمایی این محصول اعلام نکرده است، این تاخیر در حقیقت معنایی ندارد و ما هنوز دعوت‌نامه‌ای برای اطلاع از روز برگزاری کنفرانس رسمی این کمپانی دریافت نکرده‌ایم. با در نظر گرفتن این موضوع، حالا باید بدانید که عرضه‌ی عمومی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به مدت یک هفته به تاخیر افتاده و این اتفاق قرار است در روز ۲۸ آوریل (۸ اردبیهشت ماه ۹۶) عملی شود.

اما دلیل این تاخیر چه بوده است؟ واقعیت این است که هنوز هیچ اظهار نظری از سوی سامسونگ و یا منابع صنعتی نزدیک به این کمپانی منتشر نشده است، اما احتمال می‌رود که دشواری در روند تولید پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۹ که به صورت همزمان و برای به‌کارگیری در گوشی‌های پرچمدار سری اس این کمپانی در حال پیگیری است، دلیل این تاخیر بوده باشد. همچنین انجام تست‌های ایمنی بیشتر برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد درست باتری -که این روز‌ها به اولویت اصلی سامسونگ تبدیل شده است- نیز می‌تواند یکی دیگر از دلایل به تاخیر افتادن این تاریخ محسوب می‌شود.

گفتنی است که مدیران ال جی احتمالا خوشحال‌ترین افرادی بر روی کره‌ی زمین هستند که از به وجود آمدن این تاریخ خوشحال خواهند شد! آنها به تازگی از ال جی جی ۶ به عنوان پرچمدار ۲۰۱۷ سری جی خود رونمایی به عمل آورده‌اند و یک هفته ورود دیرتر گلکسی اس 8 به بازار، به معنای یک هفته فرصت بیشتر برای فروش در بازاری با رقبای قدرتمند کمتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*