تصاویر زنده ساعت هوشمند ZTE Quartz به بیرون درز کرد

تصاویر زنده ساعت هوشمند ZTE Quartz به بیرون درز کرد؛ نمایشگر گرد به همراه اندروید ویر 2.0

بهمن‌ماه سال گذشته بود که برای اولین بار از قصد کمپانی چینی زد تی ای برای ورود به حوزه اندروید Wear با تولید ساعت هوشمند ZTE Quartz چیزهایی شنیدیم. حال به تازگی تصاویر زنده‌ای از محصول جدید این کمپانی به همراه جزییات و مشخصاتی از آن در دنیای وب دیده شده است.

همانطور که در تصاویر زیر نیز می‌ببینید، ساعت هوشمند ZTE Quartz به یک صفحه نمایش گرد، بدنه‌ای از جنس فلز (حداقل در جلو) و دکمه‌ای کوچک در کناره صفحه مجهز و بند آن نیز به طور پیش‌فرض به صورت طرح‌دار طراحی شده است.

آنگونه که از شایعات شنیده می‌شود، گویا خبری از نمایشگر میزان ضربان قلب و تکنولوژی NFC در ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز نیست اما قرار است از قابلیت ارتباطی 3G (نه LTE) در آن استفاده شود. داک شارژ این اسمارت واچ حالتی گرد و تخت داشته و بر روی آن چهار عدد پین کوچک جهت دریافت جریان ضروری قرار داده شده است.

ساعت هوشمند ZTE Quartz قیمت بالایی نخواهد داشت

سیستم عامل ساعت هوشمند ZTE Quartz (با توجه به آن چه در تصاویر می‌بینیم) اندروید ویر 2.0 (Android Wear 2.0) بر پایه اندروید 7.1.1 نوقاست. با توجه به این که زد تی ای Quartz تمامی سنسورهای یک ساعت هوشمند رده‌بالا را در خود جای نداده، انتظار می‌رود از نظر قیمت و امکانات در رده پایین‌تری از محصولی مانند ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) باشد. هرچند، متاسفانه تاریخ عرضه و اطلاعات قیمتی آن هنوز به بیرون درز پیدا نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*