دانلود نسخه پیشنمایش اندروید O

دانلود نسخه پیشنمایش اندروید O (مخصوص توسعه دهندگان)

گوگل شب گذشته رسما از نسخه پیشنمایش اندروید O مخصوص توسعه دهندگانش رونمایی کرد و اینک افراد مذکور می‌توانند آن را از وب سایت خود شرکت گوگل دانلود کنند.

پیش از آن که شما هیجان زده شوید، لطفا به این موضوع توجه کنید که نسخه قابل دانلود با هدف توسعه دهندگان عرضه شده است و گوگل پیشنهاد می‌کند اگر یک کاربر معمولی هستید و آن را برای استفاده های روزانه خود می‌خواهید دانلود نکنید. چرا که این نسخه می‌تواند سرشار از باگ‌های مختلف باشد و مشکلات زیاد پایداری و عملکردی را به همراه خواهد داشت.

اینک اگر شما علاقه‌مند به چشیدن طعم اندروید O هستید و صاحب یکی از دستگاه های گوگل پیکسل / گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel / Google Pixel XL)، گوگل پیکسل سی (Google Pixel C)، نکسوس 6 پی (Nexus 6P)، نکسوس 5 ایکس (Nexus 5X) و همچنین نکسوس پلیر (Nexus Player) می‌توانید نسخه پیشنمایش آن را همین حالا دانلود کنید. لینک های این سیستم عامل در انتهای صفحه قرار داده شده است.

در حال حاضر نام رسمی اندروید O مشخص نشده است، اگر چه احتمالا باید آن را اندروید 8 Oreo بدانیم. اما مهم‌تر از نام نهایی این گوشی، برخی از قابلیت های جدید آن است که در سیستم عامل بعدی اندروید می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. برخی از قابلیت‌های اندروید O آن عبارتند از:

قابلیت های نسخه پیشنمایش اندروید O

  • نوتیفیکیشن های طبقه بندی شده
  • محدودیت برنامه ها در پس زمینه برای بهبود عمر باتری
  • قابلیت تصویر در تصویر (PIP)
  • آیکون های تطبیق پذیر
  • طیف رنگی گسترده برای اپلیکیشن ها
  • پشتیبانی از کدکهای باکیفیت صوتی بلوتوثی

در حالی که این نسخه توسعه دهندگان را هدف قرار داده است، احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه نسخه پیشنمایش اندروید O برای کاربران معمولی خواهیم بود. اگر چه ممکن است این انتشار تا نیمه دوم سال 2017 میلادی ادامه پیدا کند.

وبلاگ توسعه دهندگان اندروید

یادداشت های اندروید O

دانلود پیشنمایش اندروید O

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*