اطلاعات تازه‌ای از گوشی پرچمدار نوکیا منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای از گوشی پرچمدار نوکیا منتشر شد؛ دوربین دوگانه با لنز زایس؟

بر اساس طراحی‌های منتشرشده توسط یک منبع قابل اعتماد، جزییات تازه‌ای از گوشی پرچمدار نوکیا لو رفته است؛ این اطلاعات نشان می‌دهد ممکن است با محصولی متفاوت با آنچه تاکنون از نوکیا دیده بودیم، مواجه شویم.

آیا گوشی پرچمدار نوکیا به دوربین دوگانه مجهز می‌شود؟

Nokibar، لودهنده معروف اخبار دنیای تکنولوژی، اخیرا طرح‌هایی از گوشی پرچمدار نوکیا منتشر کرده که نشان می‌دهد این اسمارت فون رده‌بالا به احتمال زیاد به یک دوربین دوگانه ساخت کمپانی مطرح زایس (Zeiss) مجهز شود. البته چندی پیش شرکت HMD (صاحب فعلی برند نوکیا) خبر از احتمال همکاری خود با زایس را داده بود اما حالا مشخص شده این کمپانی فنلاندی با یک تیر دو نشان را هدف قرار داده است؛ هم قصد دارد کیفیت دوربین محصولاتش را بالا ببرد و هم به بخش تازه دوربین های دوگانه ورود پیدا کند.

گوشی پرچمدار نوکیا (3)

همانطور که احتمالا می‌دانید، در گذشته دوربین محصولات نوکیا بسیار خلاقانه و گاه عجیب و غریب طراحی می‌شد، اما در میان همه این طرح‌های نوآورانه، تاکنون دوربینی با لنزهای دوگانه دیده نشده است.

در هر صورت، با دیدن طرح‌های اولیه گوشی پرچمدار نوکیا شباهت‌هایی بین آن -از نظر طراحی ظاهری- و نوکیا 6 (Nokia 6)، نوکیا 5 (Nokia 5) و نوکیا 3 (Nokia 3) می‌بینیم. Nokibar طراحی محصول جدید فنلاندی‌ها را از زوایای مختلفی نیز منتشر کرده است. البته به این نکته توجه کنید که طراحی یک گوشی موبایل بر روی کاغذ، تنها اولین قدم در مسیر تولید آن است؛ طرح‌های زیادی از این دست بودند که هیچ‌گاه به تولید نهایی نرسیدند.

گوشی پرچمدار نوکیا (2)

قبلا نیز شایعاتی در خصوص استفاده از چیپست اسنپدراگون 835 در پرچمدار بعدی نوکیا شنیده بودیم که البته تاکنون از سوی کمپانی سازنده تایید نشده و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مُــــــــــــــراد

    یه نابغه در قسمت طراحی و اختراع فناوری های دوربین نوکیا بود که بعد از شرایط بحرانی نوکیا و مصادره نوکیا توسط مایکروسافت به شرکت اپل رفت تا به یکباره کیفیت گوشی های آیفون را به بالاترین حدّ ممکن رساند،معلوم نیست که الان این نخبه سازنده و طراح دوربین های نوکیا کجا و در چه شرکتی هست؟

  2. مطمئنم گوشی خوبی میشه،اما من چند باری از پشتیبانی نوکیا ضربه خوردم،با اینکه فن سونیم نوکیا دوربین گوشیاش قابل ستایشه،
    حالا تصور کنید سنسور imx400 با لنز زایس ترکیب بشه و دنیا رو متحول کنه،اما به نظرم خرید نوکیا از سامسونگ بهتره