تقویم هوشمند Magic Calendar

تقویم هوشمند گجتی کارآمد و ساده، ساخته شده از کاغذ الکترونیکی

طراح ژاپنی کوشو سوبوا، ایده گجتی جالب را مطرح کرده است؛ تقویم هوشمند ساخته شده از کاغذ الکترونیکی. نام این تقویم هوشمند Magic Calendar است که با همکاری بخش آزمایشات اندروید کمپانی گوگل ساخته شده و به گفته طراحش می‌تواند قدمی به سوی محو شدن مرز بین وسایل دیجیتال و آنالوگ باشد.

Android Experiments به عنوان بخشی از کمپانی گوگل در کشور ژاپن، مخصوص طراحان خلاق است که در آن گجت های اندرویدی توسعه داده می‌شوند. از جمله جدیدترین گجت های طراحی شده در این بخش، تقویم هوشمند Magic Calendar است که با اپلیکیشن تقویم گوگل تلفن همراه سینک شده و اطلاعات این اپ را بر روی خود نمایش می‌دهد.

تقویم هوشمند Magic Calendar

جزئیات زیادی در مورد این تقویم هوشمند و اپلیکیشن اندرویدی آن منتشر نشده، اما این طور که به نظر می‌رسد، Magic Calendar از کاغذ الکترونیکی (e paper) ساخته شده و در دو ورژن دیواری و رومیزی عرضه خواهد شد.

تقویم هوشمند Magic Calendarعمده اطلاعات منتشر شده در مورد Magic Calendar به زبان ژاپنیست، اما مهم‌تر از همه ایده پشت این تقویم است که در عین ساده بودن، خلاقانه و کاربردی است. استقبال کاربران از این تقویم هوشمند که در اوایل ماه مارس در ژاپن معرفی شد، باعث شد که تصمیم به عملی کردن این ایده گرفته شود. کوشو سوبوا در ویدیوی معرفی Magic Calendar می‌گویند:

امکان قرار دادن اطلاعات قابل تغییر بر روی صفحه کاغذی برای کاربران بسیار جالب است. باوجود اینکه این ایده هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، پیشرفت‌های تکنولوژی از محو شدن مرز بین وسایل دیجیتال و آنالوگ در آینده نزدیک خبر می‌دهند.

ویدیو معرفی تقویم هوشمند Magic Calendar

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*